Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThibautDT
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-10-2024
Ging net naar de winkel om de Samsung HW-S60D te kopen, vertelde de verkoper mij dat ik de HW-800C kon krijgen voor 450 euro ipv de aangegeven 599 euro.

Heb natuurlijk die gekocht (S60D 387 euro prijs).

Goede keuze gemaakt of was dit niet zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:07
Lijken met twee verschillende soorten soundbars. Je ging naar de winkel voor een relatief nieuwe maar kleine versie zonder subwoofer, de verkoper probeerde je een duurdere/grotere/oudere te verkopen inclusief subwoofer. Het is toch helemaal aan jezelf om te bepalen of dat een goede keuze is? Dat ligt aan zoveel factoren (bv. heb je de ruimte voor een grotere soundbar incl. subwoofer, kun/wil je meer uitgeven, wat ga je er precies mee doen).

Zou vooral zelf even nagaan waar je nu precies naar op zoek was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ThibautDT schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:41:
Ging net naar de winkel om de Samsung HW-S60D te kopen, vertelde de verkoper mij dat ik de HW-800C kon krijgen voor 450 euro ipv de aangegeven 599 euro.

Heb natuurlijk die gekocht (S60D 387 euro prijs).

Goede keuze gemaakt of was dit niet zo slim?
Dit is wel een heel beperkte topicstart waar we weinig mee kunnen, zolang we gebruiksscenario, wensen, budget, etc niet kennen. Het format bij het stellen van een vraag dient ingevuld te worden. Dat geeft jou betere antwoorden en andere mensen hebben dan ook wat aan het topic. Daarnaast betreft koopadvies en dat hoort in Beeld en geluid koopadvies. Derhalve gaat dit topic op slot.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 02-10-2024 18:27 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.