Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 17:21
Ik heb een vraag aan klanten van de Regiobank. Is het mogelijk in de app een andere Regiobank klant toe te voegen als gevolmachtigde?

Mijn moeder wil graag dat ik mee kan kijken op haar rekening. Ik heb haar kantoor gebeld en die zegt dat we daarvoor beide naar dat specifieke filiaal moeten komen. Dat is voor mij ivm afstand, handicap en geen vervoer nagenoeg onmogelijk. En eigenlijk kan ik het bijna niet geloven dat het niet kan. Als ik in mijn woonplaats een rekening open en me daar dus identificeer zou het daarna gewoon technisch in de app zonder medewerker geregeld moeten kunnen worden.

Dat je als Regiobank graag persoonlijk contact wilt bieden snap ik, maar ik kan het bijna niet geloven dat je dat vereist voor administratieve zaken die niet perse op kantoor hoeven. Wettelijk kan het ook gewoon, bij de Rabobank en ABN heb ik het zo kunnen regelen voor mijn vader.

Ik ben in nog afwachting van een reactie van Regiobank zelf.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:51
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:41:
Ik ben in nog afwachting van een reactie van Regiobank zelf.
Tja, dan kan je niks anders doen dan afwachten op een reactie van RegioBank... Of anders op zoek gaan naar een andere bank waarbij je alles wel makkelijk digitaal kan regelen.

Wij kunnen hier van alles vinden, maar dat gaat je helaas niet helpen (of er moet net 1 tweaker met dezelfde situatie als jij geweest zijn die ook dit topic leest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
Nou ja, iemand hier kan in zijn app even kijken of een volmacht is toe te voegen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je moeden dan jou niet proberen toe te voegen om te zien of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
Op zich een goede suggestie, maar dat is te ingewikkeld voor haar. En op dit moment ben ik zelf niet klant bij Regiobank. Als het toevoegen kan, zal ik dat wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:19
Als je moeder wel kan inloggen gewoon haar login gebruiken. Mag eigenlijk niet maar werkt wel (ING online iig)....

Als je moeder zelf niets meer kan zou ik voor je met de bank aan de gang gaat een notarieele volmacht en/of leven testament gaan regelen. Niet schrikken want het is NIET hetzelfde als curatele oid. Wel kun je daarmee regelen dat je je moeder als ze op dat punt komt veel zorgen uit handen kunt (laten) nemen. Dat moet altijd gebeuren terwijl je moeder nog voldoende goed van geest is.
Pagina: 1