Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan58
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-10-2024
IK zie regelmatig een advertentie over TVSmart. Dat is kennelijk een apparaatje dat je op je eigen tv kan aansluiten en dan kun je 1000 zenders ontvangen.
Ik weet dat als het te mooi is om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk ook niet waar.

Maar toch de vraag of er lezers zijn die (slechte/goede) ervringen hebben. Ik hoor ze graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Klinkt als een illegaal IPTV-kastje. Als ze offline worden gehaald heb je niks meer, en het is ook absoluut geen volwaardige vervanging voor een gewone decoder van een legale partij omdat die zenders vaak tot enkele minuten achterlopen en veel lagere kwaliteit (kunnen) zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:47
volgens mij is het zelfs een scam.

https://www.trustpilot.com/review/tv-smart.co

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Als je 1000+ zenders op je TV wilt ontvangen koop je een schotelantenne en dat is niet te mooi om waar te zijn, maar wel heel mooi en heel waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gertjan58
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-10-2024
DAnk alvast voor de snelle reacties. Gewoon het goede gevoel volgen is de les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Gertjan58 Gezien de reviews op TrustPilot en de vage omschrijvingen waarmee ze adverteren, riekt dit naar oplichting of op zijn minst zeer handige, bedrieglijke manieren van adverteren. Het lijkt me op geen enkele manier legaal om al die duizenden tv-zenders en streamingdiensten te bekijken. Nu zijn er zeker wel gratis zenders en diensten, maar zoals het nu gesteld wordt, doelen ze op de premium kanalen die iedereen wil hebben. Derhalve zie ik vooral problemen als je hiermee in zee zou gaan. Omdat de legaliteit ook twijfelachtig is, lijkt het me verstandig als je hier niet op ingaat. Daarom sluit ik nu dit topic.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.