Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-9190
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 02-10-2024
Even een korte inleiding.
Ik heb een GSM Samsung A71 in handen van een gebuur, deze is van het zoontje van 10 jaar (een oud toestel dat ze niet meer gebruikten).
De ouders zijn uit elkaar en het ouderlijk toezicht op dat toestel is geplaatst door de partner die het huis uit is.
Nu wil ik het terugzetten naar fabrieksinstelling maar ook door moet er een toestemming gebeuren door diegene het het geplaatst heeft.
Kan ik het alsnog naar fabrieksinstellingen zetten.
Moeilijkheid is dat die partner naar het buitenland is vertrokken en geen contact meer wil...

Alvast bedankt voor je eventuele hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:52
Je kan het met de bon in de Samsung winkel regelen. Heb je geen bon kunnen ze niets doen want dan zou het diefstal kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-9190
Is een oud toestel dat ze aan het zoontje hebben gegeven... dus bon zal er wss niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-9190
Ik begrijp dat hier nogal argwanend wordt gekeken naar zulke vragen... maar eigenlijk willen we gewoon Whatsapp installeren...
Is dit dan wel mogelijk ? Ik blijf tegen die ouderlijke toestemming opboksen.
De GSM heeft ook al een bericht gestuurd om die toelating te krijgen maar de ex-partner geeft niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
Het is op dit forum niet toegestaan om te helpen met het omzeilen van die beveiliging. Dus het enige wat we hier kunnen aanraden is om het via Samsung of de ex-partner zelf te regelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Dirk-9190 welkom op Tweakers.

Op Tweakers mogen er geen zaken besproken worden die beveiliging omzeilen. Iemand met wat minder goede bedoelingen kan daar namelijk ook het een en andere van leren / opsteken en dat is dus iets wat we juist niet willen. Op Dit topic komt dan ook een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.