ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
is er wel de optie in Colin McRay rally om dat aan te zetten? 
//\\//\\@®K
//\\//\\@®K
ja hoor die zit erin...
kijk maar onder controller -> player 1 -> trustmaster ferrari force feedback selecteren en dan is er halverwege een optie force feedback on/off
en die kan ik nu niet selecteren... als je speelt merk je duidelijk dat die off staat...
Lord T
kijk maar onder controller -> player 1 -> trustmaster ferrari force feedback selecteren en dan is er halverwege een optie force feedback on/off
en die kan ik nu niet selecteren... als je speelt merk je duidelijk dat die off staat...
Lord T
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
up again...
niemand????????
niemand????????
ik zou graag ff hulp willen...
ik heb exact hetzelfde probleem. In andere spellen onder XP/Win2K werkt FF van mn Thrustmaster/Guilemot FF stuurtje wel, maar in Colin McRae 2 is deze optie grayed out.
Ik zou dus ook graag een oplossing horen, want zonder FF vind ik het maar matig
Ik zou dus ook graag een oplossing horen, want zonder FF vind ik het maar matig
http://www.simracingworld.com/html/files/?File=494&Site=0
The Patch
This is is a patch to update the game from v.1.00 to v.1.09. A full list of what the patch does is available by clicking "download" where you'll be taken to a page with more information and download links.
The patch fixes graphical problems during Network Time Trial play and also during Network Replays. Also fixes black screen on startup on some Windows 95 systems.
New patch also fixes the following issues:
Digital steering can now be used with digital gamepads
Controller options can now be assigned to the keyboard
Force Feedback no longer turns itself off with some wheels
2 axis controllers can now be set as analogue devices
Force Feedback can now be selected with some controllers where this was previously unavailable
The Patch
This is is a patch to update the game from v.1.00 to v.1.09. A full list of what the patch does is available by clicking "download" where you'll be taken to a page with more information and download links.
The patch fixes graphical problems during Network Time Trial play and also during Network Replays. Also fixes black screen on startup on some Windows 95 systems.
New patch also fixes the following issues:
Digital steering can now be used with digital gamepads
Controller options can now be assigned to the keyboard
Force Feedback no longer turns itself off with some wheels
2 axis controllers can now be set as analogue devices
Force Feedback can now be selected with some controllers where this was previously unavailable
Let wel op: als je een "back-up" hebt van Colin McRae dan werkt de patch waarschijnlijk wel maar je "fixed-exe" niet meer.
Ik heb nog nergens een "fixed-exe" kunnen vinden die dit oplost. Er is namelijk nergens een versie voor Win2K/XP.
Maar op 12 oktober is Colin McRae 2.0 te koop voor fl. 39,95
Ik heb nog nergens een "fixed-exe" kunnen vinden die dit oplost. Er is namelijk nergens een versie voor Win2K/XP.
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Effe branden die hap dan lukt het ook.Op woensdag 10 oktober 2001 11:20 schreef Stimpy001 het volgende:
Let wel op: als je een "back-up" hebt van Colin McRae dan werkt de patch waarschijnlijk wel maar je "fixed-exe" niet meer.
Pagina: 1