Is er echt veel verschil tussen de Matrox G450 en G550. Mijn vraag in deze is omdat de G550 haasy niet te leveren is en de G450 wel.
De G550 is aanzienlijk rapper dan een G400/450 voor 3D games (maar nog altijd een stuk trager dan b.v. de Geforce3 kaarten).
maar wel stukkenn goedkoperOp woensdag 12 september 2001 18:23 schreef warp het volgende:
De G550 is aanzienlijk rapper dan een G400/450 voor 3D games (maar nog altijd een stuk trager dan b.v. de Geforce3 kaarten).
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
was toch ook trager dan de gf2
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Hehe, LOL! Tja, als je wat te vragen hep.... 't is een relaxt kaartje dat iig wel... Hiervoor had ik een Radeon erin, maar dit is toch echt een stuk prettiger hoor. Zelfs prettiger dan de Radeon. Hoofdzakelijk door de 2D.(welgezegd; de Radeon VE, denk niet dat ik 'm anders zou hebben vervangen. hehe) M'n primaire monitor is de Iiyama Vision Master Pro 510 A201HT 22" en die heeft gewoon echt een monitor nodig met heel zuiver beeld. Zeker als je op hoge reso's draait...Op woensdag 12 september 2001 18:27 schreef tose het volgende:
[topic=226643/1/100]
Hij zal het vast wel weter
Yup en _veel_ betere beeldkwaliteitOp woensdag 12 september 2001 18:25 schreef Turismo het volgende:
maar wel stukkenn goedkoper
Heb zelf ook alleen maar Matrox kaarten in mijn systemen (uitgezonderd in mijn Sun SPARC).
Wie kan me vertellen waar nog G450 _PCI_ versies verkocht worden ? tot nu toe alleen chicon.nl gevonden.
Pagina: 1