Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een switch / splitter waarmee ik 1 beeldscherm / 1 toetsenbord en muis kan delen met een laptop en vaste computer. de laptop liefst met een USB-c aansluiting om makkelijk mee te nemen / af te koppelen.
Wat is je budget?
een normaal bedrag waar het spul makkelijk werkt. en voldoet aan mijn eisen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis heb ik een vaste computer waarmee ik game, en heb een werklaptop van het werk waarmee ik af en toe thuis wil werken. dan is het makkelijk als ik de laptop aansluit met 1 stekkertje en gewoon op me scherm en toetsenbord / muis kan gebruiken
Ik zoek een?
Een switch / splitter waarmee ik 1 beeldscherm / 1 toetsenbord en muis kan delen met een laptop en vaste computer. de laptop liefst met een USB-c aansluiting om makkelijk mee te nemen / af te koppelen.
Wat is je budget?
een normaal bedrag waar het spul makkelijk werkt. en voldoet aan mijn eisen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis heb ik een vaste computer waarmee ik game, en heb een werklaptop van het werk waarmee ik af en toe thuis wil werken. dan is het makkelijk als ik de laptop aansluit met 1 stekkertje en gewoon op me scherm en toetsenbord / muis kan gebruiken