Toon posts:

Opgelicht door Gistron??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Donderdag: bestelling geplaatst via site van Gistron. Het gaat om de Matrox Millenium G550 32/DDR/B/AGP.

Maandagmiddag: bestelling nog niet ontvangen. Ik contact met hen opgenomen. Bestelling was niet op voorraad. Na enige fage opmerkingen merkte ik dat hij het had over de G450. Hij had typefoutje gemaakt. Nagoed, dat kan natuurlijk gebeuren. Bleek dat ie de normale (hierboven genoemde) G550 ook niet op voorraad had, maar de G550 in DVI uitvoering (standaard is 1 dvi, 1 d-sub, maar met converter voor dvi naar d-sub) dus 2 dvi uitgangen. Ik dacht, is ook goed, met 2 converters erbij, geen probleem. De prijs was echter iets hoger. Geen 309,- incl. BTW, maar 339 of zoiets. Ik vond me dat iets teveel dus zijn we overeengekomen om 325,- incl. BTW te betalen.

Woensdag: Net pakketje ontvangen en gelukkig is het toch de normale uitvoering van de G550, maar ik heb dus wel die 325-309= fl. 16,- teveel betaald. Wat moet ik nu?

Verwijderd

gewoon even bellen....

als het een "net" bedrijf is krijg je het vast wel terug

Verwijderd

edit:
lama, ik lees scheel :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
gewoon laten zitten
het is maar 16 gulden
je moet dan weer belle en overboekings kosten enzo

maar het is wel slordig van het bedrijf

Verwijderd

Ik zou me in dit geval niet druk maken, dit gaat om te weinig geld...

Heb zelf ooit voor ongeveer 3000 piek besteld samen met 2 vrienden en bij de bestelling expliciet gevraagd om aparte garantiebewijzen etc., zelfs even aan de telefoon gehangen voor bevestiging, en nog presteerden ze om alles op 1 hoop te gooien.

Prima zaak, Gistron, maar verwacht niets van ze als je iets enigszins gecompliceerds van ze vraagt..

IMHO uiteraard

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 18:21 schreef happy3736 het volgende:
gewoon laten zitten
het is maar 16 gulden
je moet dan weer belle en overboekings kosten enzo

maar het is wel slordig van het bedrijf
Overboekingskosten :? :?

Maar ik gun ze die 16 piek niet. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat er opzet in het spel is. Op hun site is namelijk nergens die DVI-uitvoering te vinden. Waarom zouden ze die dan wel in voorraad hebben en die normale uitvoering (die wel op hun site verkocht wordt) niet?

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Heh, wat dan?

Je hebt uiteindelijk de duurdere versie besteld, en de goedkopere versie gekregen.....

aan jou de keus.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 18:33 schreef XthinkZ het volgende:
Je hebt uiteindelijk de duurdere versie besteld, en de goedkopere versie gekregen.....
Maar aan die duurdere versie heb ik op zich niet zo heel veel met 2 analoge monitoren.

Verwijderd

moved V&B >> HA
Pagina: 1