Advies voor amp voor PC

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stadiz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-07 08:44
Hoi allemaal,

Sinds kort beschik over een DAC Ifi Zen DAC V2.
Binnenkort ontvang ik een set bookshelf passieve speakers. (100 w vermogen)

De rca outputs van de Zen DAC kan ik gebruiken om dit naar een versterker aan te sluiten.
Ik zat te denken aan een AIYIMA 07, lekker simpel (en safe?)
Jullie feedback is zeer welkom. :)

Groetjes,
Stadiz

Beste antwoord (via Stadiz op 30-09-2024 18:57)

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:33
Die versterker werkt met een TPA3255 chip, die is in een andere versterker goedgekeurd door Audiosciencereview: https://www.audiosciencer...a-amplifier-review.50208/. Wel moet je het vermogen waar onze vrienden van het hele grote webwarenhuis mee schermen met een paar kilo zout nemen, 300 Watt is met 10% THD aan 4 Ohm, daar wil je niet naar luisteren. Ik denk dat 2 x 92 Watt een realistischere waarde is als ik naar de grafieken kijk, de meeste speakers zijn 8 Ohm, en voor desktop gebruik is dat zeer ruim voldoende.

[ Voor 6% gewijzigd door martyw op 30-09-2024 17:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stadiz
-_- post verkeerd geplaatst. Excuus.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:33
Die versterker werkt met een TPA3255 chip, die is in een andere versterker goedgekeurd door Audiosciencereview: https://www.audiosciencer...a-amplifier-review.50208/. Wel moet je het vermogen waar onze vrienden van het hele grote webwarenhuis mee schermen met een paar kilo zout nemen, 300 Watt is met 10% THD aan 4 Ohm, daar wil je niet naar luisteren. Ik denk dat 2 x 92 Watt een realistischere waarde is als ik naar de grafieken kijk, de meeste speakers zijn 8 Ohm, en voor desktop gebruik is dat zeer ruim voldoende.

[ Voor 6% gewijzigd door martyw op 30-09-2024 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stadiz
Thanks voor de info martyw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Stadiz Het format dat je krijgt bij een aankoopadvies topic staat er niet voor niks. Als je aanvult wat je precieze gebruiksverwachtingen zijn; wat je zelf al gevonden hebt; en wat waarom deze niet voldoen c.q. waarom je nog twijfelt, is het voor andere tweakers veel makkelijker om je te helpen en krijg jij dus betere antwoorden. Voor nu gaat dit topic op slot. Je mag een nieuwe topic met de gevraagde informatie aanmaken in Beeld en geluid koopadvies.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.