Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvh123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 21:19
Hoi,

Een aantal jaar geleden heb ik de Pioneer NC-50DAB gekocht en die werkt nog altijd perfect.

Op internet zie ik dat Pioneer gebruikt maakt van het Flare/Fire Connect systeem om een multiroom systeem op te zetten. Nu zoek ik een extra speaker die ik hiermee kan verbinden om in de keuken te zetten, maar ik kan helaas niks vinden.

Weten jullie of dit nog bestaat en welke speaker dit ondersteunt?

Dank voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvh123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 21:19
Na wat online research blijken ook DTS Play-Fi compatible speakers mogelijk te zijn. Alleen dan weer kan ik moeilijk een speaker vinden die dit ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:18

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@wvh123 Het format dat je krijgt bij een aankoopadvies topic staat er niet voor niks. Als je aanvult wat je precieze gebruiksverwachtingen zijn; wat je zelf al gevonden hebt; en wat waarom deze niet voldoen c.q. waarom je nog twijfelt, is het voor andere tweakers veel makkelijker om je te helpen en krijg jij dus betere antwoorden. Als begin van je zoektocht kun je ook hier kijken https://play-fi.com/products

Voor nu gaat dit topic op slot. Je mag een nieuwe topic met de gevraagde informatie aanmaken in Beeld en geluid koopadvies.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.