Dubbele begroeting voicemail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyceC
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13-10-2024
Hoe verwijder ik op mijn iPhone de standaard voicemail begroeting die komt na mijn begroeting?
Ik heb mijn begroeting ingesproken en daarna volgt nu (alleen voor de beller) de standaard mannenstem met zijn begroeting. Ik heb een abonnement op 50plusmobiel en die werkt met Vodafone.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:34
Dit heeft niets met je iPhone te maken. Je voicemail stel je in bij de provider.

Geen idee of dat bij 50+ mobiel hetzelfde werkt als bij Vodafone, maar bij Vodafone heb je de volgende opties:
Je eigen welkomstboodschap?
Spreek een persoonlijke welkomstboodschap in of zet één of meerdere standaardmelding(en) aan.

Bel hiervoor met je mobiel naar 1233 en toets 11 voor het hoofdmenu. Kies 2 voor persoonlijke instellingen. Kies 1 voor welkomstboodschap en maak een keuze uit de volgende opties:

• Spreek een persoonlijke boodschap in
• Tijdelijke boodschap opnemen
• Je naam opnemen
• Standaard nummer boodschap aanzetten
• Afwezigheidsboodschap aanzetten
• Duo welkomstboodschap aanzetten
Je moet dan kiezen om een persoonlijke boodschap in te spreken, niet om alleen je naam op te nemen. Als je kiest om alleen je naam op te nemen zal er nog een standaard "[...] kan uw oproep niet beantwoorden" volgen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyceC
Die keuzes heb ik allemaal niet bij 50+mobiel als ik 1233 bel. Ik kan alleen maar mijn persoonlijke begroeting inspreken, aanpassen of verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:34
Dan zal je even contact op moeten nemen met de 50+mobiel helpdesk: https://www.50plusmobiel.nl/klantenservice Of heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyceC
Ja ik heb de klantenservice al gevraagd.
Hun reactie was: U kunt 1233 bellen voor het aanbrengen van wijzigingen aan uw voicemail. Indien de optie voor het verwijderen van de begroeting hier niet tussenstaat, is dit helaas niet mogelijk.

Ik kan me niet voorstellen dat het niet anders kan. Het kan bij andere providers toch ook?