Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:07
Goedemorgen,

Onze ketel is aan onderhoud toe (Intergas HRE) uit 2017.
Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer w.b. aanbieders. Hebben jullie goede ervaringen (en vooral eerlijke!) met monteurs omgeving Almere?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:30
Ik zou vooral gewoon even met de oudere buren kletsen, die hebben meestal wel een adresje.

Het voordeel is, als je eenmaal een goeie gevonden hebt hoef je lange tijd niet meer te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDN4S
99ruud99 schreef op maandag 30 september 2024 @ 07:57:
Ik zou vooral gewoon even met de oudere buren kletsen, die hebben meestal wel een adresje.

Het voordeel is, als je eenmaal een goeie gevonden hebt hoef je lange tijd niet meer te zoeken.
Bedankt dat is zeker een optie, was alleen benieuwd of tweakers hier misschien een adresje weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
Daarnaast kan je via meerdere partijen onderhoud contracten afsluiten, scheelt weer een harry die mogelijk niet eens gecertificeerd is en je CV staat te verneuken.

Kijk eens naar warmgarant of breman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDN4S
Cardinal schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:01:
Daarnaast kan je via meerdere partijen onderhoud contracten afsluiten, scheelt weer een harry die mogelijk niet eens gecertificeerd is en je CV staat te verneuken.

Kijk eens naar warmgarant of breman.
Warmgarant doet volgens mij alleen onderhoud als je daar de ketel hebt gekocht of de ketel jonger dan 2 jaar is