Mijn vraag
...Ik ben pas verhuisd, de onderdelen zijn uit mijn computer gehaald, de kast is per ongeluk afgevoerd. Omdat ik niet ervaren hiermee ben hoop ik advies te kunnen krijgen. Er zijn 3 onderdelen waarvan ik niet precies wat het is. Eentje is een back-up, dat weet ik wel. Het zijn harde schijven waar mijn foto's op staan. Hoe kan ik deze bekijken zonder een computer? Wat heb ik daarvoor nodig, kan ik mijn foto's bekijken via een laptop bijvoorbeeld? Ik heb zelf nog niets geprobeerd omdat ik geen idee heb waar te beginnen.:strip_exif()/f/image/8uZCg87g6J1SnPQY01RjZfeb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m5ZZfNXA1vFboaf7ffSeH3eW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zQT36PD6VcFtBLtKPrRGwHIg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NVcDTQ9PDC2nWYU6Nq0vyjyW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LJbCFi31aqDgjZwen4bchjlF.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...Ik ben pas verhuisd, de onderdelen zijn uit mijn computer gehaald, de kast is per ongeluk afgevoerd. Omdat ik niet ervaren hiermee ben hoop ik advies te kunnen krijgen. Er zijn 3 onderdelen waarvan ik niet precies wat het is. Eentje is een back-up, dat weet ik wel. Het zijn harde schijven waar mijn foto's op staan. Hoe kan ik deze bekijken zonder een computer? Wat heb ik daarvoor nodig, kan ik mijn foto's bekijken via een laptop bijvoorbeeld? Ik heb zelf nog niets geprobeerd omdat ik geen idee heb waar te beginnen.
:strip_exif()/f/image/8uZCg87g6J1SnPQY01RjZfeb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m5ZZfNXA1vFboaf7ffSeH3eW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zQT36PD6VcFtBLtKPrRGwHIg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NVcDTQ9PDC2nWYU6Nq0vyjyW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LJbCFi31aqDgjZwen4bchjlF.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...