Toon posts:

probleem met soundcard - drivers gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb nu WinXP en alles werkt verder goed. Alleen heb ik problemen met het goed installeren en configureren van m'n soundkaart.

Het gaat om het klassieke ISA OPTi Audio 16 (933 chip). De drivers op de cdrom doen het niet en hij blijft zeggen dat het niet is geinstalleerd...

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat mijn probleem is. Ik heb overal op internet gezocht en vlink wat weg gegoogled maar kan geen geschikte drivers vinden.

BvD en vriendelijke groeten,

Jasper

PS.: Opmerkingen van "koop dan meteen een SBlive!" kun je achterwege laten, het is namelijk voor me zusje die Dogz wil spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm zie net dat er geen mnieuwe drivers zijn... maar zijn er dan ook andere drivers mogelijk (win98 drivers ofzo) in winXP?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... niemand of is mijn vraag te dom?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

probeer de win2k drivers eens

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Verwijderd

Topicstarter
thnx... zal ze ff checken

hmmm... dat zijn dus de winnt +win95 drivers... zijn er geen win2k of misschien zelfs winXP ergnes te krijgen (heb zelf al naar gezocht btw)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm werkt dus niet... er komt te staan "cannot install hardware" ... en dan van dat het niet de juiste software heeft gevonden... helaas voor mij dus :(

Verwijderd

Topicstarter
ok zal ze es checken want ik kan silver nu niet eens spelen omdat ik daar sound voor MOET hebben :(
Pagina: 1