Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdegelder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09-2024
Mijn vraag:
Het gebeurt regelmatig dat Whatsapp een groepsgesprek opent als ik de telefoon aan mijn oor heb. Ik kan dit natuurlijk niet zien, want telefoon aan mijn oor, maar ineens is er iemand, of twee, in het gesprek gekomen. Heel vervelend.
Nu wil ik mij door Whatsapp niet laten dwingen om altijd met de luidspreker te moeten telefoneren.
Ik wil graag de mogelijkheid voor een groepsgesprek uitzetten, maar ik kan dit, zowel op het toestel als op internet, nergens vinden. Ook kan ik niet de instelling vinden die de gevoeligheid van de nabijheid van mijn oor aan het toestel regelt zodat bij de kleinste afstand tussen oor en toestel het scherm niet geactiveerd wordt.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: Huawei P30, met Emui 12.0.0, dus Android 10.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb. Zoeken, zoeken, zoeken..........
...

Beste antwoord (via wimdegelder op 30-09-2024 11:55)

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Klinkt als de proximity sensor die niet lekker is. Heb je het alleen in Whatsapp of ook tijdens een normaal telefoon gesprek? Mogelijk dat Whatsapp niet lekker met de proximity sensor kan communiceren.

Mogelijk kan je hier meer informatie vinden:
https://consumer.huawei.c...rt/content/en-us00410254/

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:30

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik probeer me voor te stellen hoe dit dan gaat:

Wat probeer je te doen als dit gebeurt? Gewoon bellen? Of bellen via WhatsApp?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdegelder
Ik bel met Whatsapp, dus de app is geopend.
Ook als ik het scherm uitdruk en daarna bij mijn oor houd en het toestel dan weer wegneem is het scherm weer actief en kan dit weer gebeuren.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Klinkt als de proximity sensor die niet lekker is. Heb je het alleen in Whatsapp of ook tijdens een normaal telefoon gesprek? Mogelijk dat Whatsapp niet lekker met de proximity sensor kan communiceren.

Mogelijk kan je hier meer informatie vinden:
https://consumer.huawei.c...rt/content/en-us00410254/

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdegelder
Hallo Enverlin, dank, dit wist ik niet.
Het was ook met gewoon bellen en lijkt er idd op dat het gaatje van de hoes met stof verstopt zat. Het scherm gaat nu pas veel verder van mijn gezicht weer "aan"
Volgens mij is het opgelost, dank!