CD brander gaar ???

Pagina: 1
Acties:

• Quorian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 22:37
Ik heb een LG8080B brander waar ik over het algemeen nog helemaal niet veel mee gebrand heb.
Eerst had ik er helemaal geen problemen maar toen ik windows XP installeerde kreeg ik bij het schrijven van data steeds een audiotrack te zien op de cd als hij succesful geschreven was. Nu dacht ik dat dat aan windows XP lag maar nu ik weer terug in windows ME heb heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb de cd's proberen te branden met Nero 5.0/5.5 en met Easy cd creator met beiden hetzelfde probleem.

Wat kan het probleem zijn ???

• Quorian
Kan het misschien zijn dat hij de cd niet afsluit en zo ja hoe kan ik dat oplossen. Want ik geef wel duidelijk aan dat hij em af moet sluiten.

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 08:22
Je zou wel eens je brander bij iemand anders in kunnen zetten en als hij het dan nog doet ligt het niet aan je systeem of OS ligt 8-)

Verwijderd

heb ook vaak dit probleem, maar dan bij Sony brander...probeer eens 10 of 20 mb onder de max capacity te blijven van je cdr. helpt bij mij...

Verwijderd

Probeer eens Win95 of Win98se wil soms ook nog wel eens werken, ME sucks!!

groeten brop

Verwijderd

Probeer eens een goed O/S (ok XP zal wel goed zijn maar is pas BETA) en ME sucks. Ik heb onder 98SE weinig problemen gehad hiermee, met verschillende branders

Verwijderd

check je instellingen

Greets

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 19:40
Hm... ik ken dit probleem alleen met CDRWIN...

Probeer Easy CD Verneuker® er eens af te gooien, die doet wel eens vervelend met drivers e.d. en dan te branden met Nero.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 20:10

smallboy

N/A

Vaag man. Krijg je dus een audiotrack ipv een data track te zien?

Dus in explorer/verkenner zie je bla.cda ipv allemaal losse data ?

PS Misschien werkt nero/easy cd shit niet zo lekker naast elkaar.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> O&IO

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb ik ook eens meegemaakt.
Bekijk eens de TOC van die CD.
Waarschijnlijk staat er nog een ongewenste track, audio track.
Zo ja dan is de cd niet goed afgesloten. Als de cd goed vol is moet je hem eens DAO branden. Helpt soms.

Probeer zo min mogelijk verschillende brandsoftware te gebruiken. Meestal voldoet Nero icm CloneCd wel.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Quorian
Ik heb Nero en Easy cd ceator al eerder naast elkaar gehad en dat werkte goed op win ME dus snap niet waarom hij het nu niet meer doet als ik win ME gewoon weer terug zet. Voor de rest heb ik em nog in een ander systeem gedaan en daar werkte hij ook niet ook niet met Win 2k.

• Quorian
Op donderdag 13 september 2001 15:31 schreef Chevy454 het volgende:
Heb ik ook eens meegemaakt.
Bekijk eens de TOC van die CD.
Waarschijnlijk staat er nog een ongewenste track, audio track.
Zo ja dan is de cd niet goed afgesloten. Als de cd goed vol is moet je hem eens DAO branden. Helpt soms.

Probeer zo min mogelijk verschillende brandsoftware te gebruiken. Meestal voldoet Nero icm CloneCd wel.
ik heb het meerdere keren op een CDRW geprobeerd omdat ik niet tientallen cd'tjes wil verneuken. Toen heb ik het nog op een normale 80 min cd geprobeerd en toen had ik precies hetzelfde probleem. Altijd geeft hij aan dat er zoveel mb in beslag is en er staat altijd hoeveel ik ook schrijf, want ik heb ook files van 8 mb geschreven en zelfs nog kleiner, een track file van 44 bytes op.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op donderdag 13 september 2001 17:15 schreef Quorian het volgende:
Altijd geeft hij aan dat er zoveel mb in beslag is en er staat altijd hoeveel ik ook schrijf, want ik heb ook files van 8 mb geschreven en zelfs nog kleiner, een track file van 44 bytes op.
Hij schrijft dus een tweede track? Ja... je hebt em al in een tweede systeem geprobeerd. Ik kan het je niet zeggen wat te doen :? . Welk programma heb je gebruikt? Heb je wel de juiste ASPI drivers? Heb je de firmware misschien veranderd? Ik kan nu echt niks verzinnen wat jouw vooruit zou kunnen helpen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Pagina: 1