Ik zoek een KVM switch
Voor mijn thuiswerkplek zoek ik een KVM-switch zodat ik makkelijk kan schakelen tussen mijn PC en laptop (beide Windows). Ik heb de onderstaande apparatuur. Heeft iemand ervaringen met een dergelijke set-up en tips voor een goeie KVM switch?
Wat is je budget?
Mag wat kosten, ik wil gewoon dat het goed werkt. Paar honderd euro kan dus prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben nieuw in de wereld van KVM switch, maar ben het merk TESmart tegengekomen. Ze zijn, voor zover ik kan zien, bijna nergens te koop. Maar is het degelijk spul? Of zou je een ander merk aanraden?
Overzicht TESmart KVM switches
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor mijn thuiswerkplek zoek ik een KVM-switch zodat ik makkelijk kan schakelen tussen mijn PC en laptop (beide Windows). Ik heb de onderstaande apparatuur. Heeft iemand ervaringen met een dergelijke set-up en tips voor een goeie KVM switch?
Wat is je budget?
Mag wat kosten, ik wil gewoon dat het goed werkt. Paar honderd euro kan dus prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben nieuw in de wereld van KVM switch, maar ben het merk TESmart tegengekomen. Ze zijn, voor zover ik kan zien, bijna nergens te koop. Maar is het degelijk spul? Of zou je een ander merk aanraden?
Overzicht TESmart KVM switches
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- 2 x 27" monitor (resolutie 2560x1440) met HDMI en displayport aansluitingen
- 1 x Logitech muis (bedraad)
- 1 x PC met meerdere HDMI aansluitingen
- 1 x Laptop met 1 HDMI aansluiting
- 1 x Logitech toetsenbord (draadloos met USB ontvanger)
- 1 x HP printer (WIFI of bedraad)
- 1 x USB Webcam
[ Voor 11% gewijzigd door Mark_Jones op 28-09-2024 18:40 ]