Toon posts:

chaos hier?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste admins (met name KAJ)

Leg me dit eens uit, ik heb gepost in het grote WTC topic dat de marokanen die stonden te feesten toen deze inmense ramp gebeurde iets ergs mocht overkomen.

Vervolgens krijg ik blijkbaar een ban, maar zonder reden verklaring, hoelang de ban duurt, en waarom eigenlijk.
Sorry, ik weet dat ik geen kloontje aan mag maken, maar mogen jullie me zomaar een ban geven zonder enige aanleiding, of reactie?

ps. ik was net m'n tekst aan het editten die ik getypt had, nog geen eens een waarschuwing..

(edit)

ik ben arjo_kamp btw

(/edit)

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:39
het is: temporary

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:33

Sharky

Skamn Dippy!

volgens mij weet je zelf wel waarom.
en dat je geen reden krijgt waarom vind ik ook fout. hoe lang is het geleden. wellicht is Kaj. net een mailtje aan het typen.

This too shall pass

Verwijderd

[topic=226081/1/50]

Je krijgt dus nog bericht over het vervolg.
Ik kan momenteel even verdere details over jouw ban niet zien, ik ga even op onderzoek :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 17:33 schreef sharkyOnline het volgende:
volgens mij weet je zelf wel waarom.
en dat je geen reden krijgt waarom vind ik ook fout. hoe lang is het geleden. wellicht is Kaj. net een mailtje aan het typen.
Ik weet zelf niet waarom.
Of kunnen admins geen engels, hoe vaak is de tekst

"let them burn in hell" etc. langs gekomen, hebben al die mensen een ban gekregen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 17:33 schreef johnny appleseed het volgende:
[topic=226081/1/50]

Je krijgt dus nog bericht over het vervolg.
Ik kan momenteel even verdere details over jouw ban niet zien, ik ga even op onderzoek :)
ik zei alleen dat de mensen die deze aanslag bejubelen, en dit leuk vinden om mijn part ook het loodje mogen leggen, dit is toch geen ban waard???? ik snap dr niks van hoor.... dat zegt toch iedereen!!!!

Verwijderd

Maar je hebt dus geen mailtje ontvangen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 17:36 schreef johnny appleseed het volgende:
Maar je hebt dus geen mailtje ontvangen?
nee, en als ik in zo'n topic wil weet je wel, dan staat er voor vragen email gathering@gathering.tweakers.net nou, ca. 3 uur geleden gedaan, geen reactie. Mijn vraag is alleen, waarom heb ik nou een ban?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op woensdag 12 september 2001 17:37 schreef tempory het volgende:
nee, en als ik in zo'n topic wil weet je wel, dan staat er voor vragen email gathering@gathering.tweakers.net nou, ca. 3 uur geleden gedaan, geen reactie. Mijn vraag is alleen, waarom heb ik nou een ban?
Ja hallow... wij hebben ook een normaal leven. Ik ben bezig met mails tikken en de jouwe komt ook zo aan de beurt.

Voor jouw info: ja je bent gebanned nav je post gisteren over de WTC ramp en deze clone nu ook.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 september 2001 17:37 schreef tempory het volgende:

[..]

Omdat je extreem racistische uitingen uitte, die elk normaal denkend mens alleen kan afkeuren.

Verwijderd

Ik kan eindelijk weer posten hiero, maar niemand heeft me nou kunnen vertellen wat ik verkeerd heb gedaan....

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 13 september 2001 12:13 schreef arjo_kamp het volgende:
Ik kan eindelijk weer posten hiero, maar niemand heeft me nou kunnen vertellen wat ik verkeerd heb gedaan....
Eindelijk weer ?

Was je gebanned ?

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 12:15 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Eindelijk weer ?

Was je gebanned ?
blijkbaar, maar waarom, ik zei in het wtc topic toen het stukje aan bod kwam over dat de marokanen feest vierden dat ze iets ergs moest overkomen. blijkbaar word ik daardoor geband, persoon die mij geband heeft (kaj) zegt niks, laat niks van zich horen, ik krijg alleen de melding van u kan niet posten etc. ik mail, krijg geen reactie, niemand neemt de verantwoordelijk heid op zich. Ik kijk in dat topic van die marokanen, daar zeggen ca. 20 mensen hetzelfde als ik gezegt heb, en die krijgen geen ban. :?

nee, het is goed geregeld op tweakers....

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op donderdag 13 september 2001 12:21 schreef arjo_kamp het volgende:
nee, het is goed geregeld op tweakers....
Gelukkig is niemand verplicht om op Tweakers rond te hangen. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 12:25 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Gelukkig is niemand verplicht om op Tweakers rond te hangen. :)
en weer een afwijkend antwoord :z

Verwijderd

dus het systeem van tweakers gaat vanzelf willekeurig mensen bannen zonder oorzaak/uitleg?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 13 september 2001 13:26 schreef arjo_kamp het volgende:
dus het systeem van tweakers gaat vanzelf willekeurig mensen bannen zonder oorzaak/uitleg?
Stop 't maar onder de noemer vergeten/miscommunicatie/ander excuus.
Wel wordt je gebanned als je een afwijkende mening hebt (zie [topic=226337]) maar da's een ander verhaal...

Exact expert nodig?

Verwijderd

ben ik daarom geband?

okay, leg eens uit waarom dit wel kan?
Op woensdag 12 september 2001 15:38 schreef nitraat het volgende:
GVD allemaal het land uit trappen vuile &*&*@&*(

Arg waar is m'n knuppel!

Een dumpschip indrijven en in haai rijk gebied laten zwemmen kijken of ze dan nog feest vieren.
Op woensdag 12 september 2001 16:16 schreef WarMaster het volgende:
Als ik zo'n feestende mafkees tegen kom dan gaat hij er aan!!! Gegarandeerd!!!

Al dat tuig het land uit (ik zeg het al jaren, maar NU geloven mensen het pas :( ) en al het feestende tuig wat autochtoon is 1000 jaar op de electrische stoel!!

Wat doen jullie als je zo'n feestend stuk varkensstront tegen komt?
Op woensdag 12 september 2001 16:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik heb al zovaak mijn mening geuit jegens deze groep "Nederlanders" en hoe voorzichtig ik het altijd ook doe, ik word dan altijd meteen een racist genoemd.

Daarom ben ik van mening dat vrijheid van meningsuiting in Nederland alleen geldt voor de "allochtonen" en niet meer voor de echte Nederlanders.

Iedereen kan nu weer zien dat deze mensen, door hun cultuur, hier niet thuishoren. Amerikanen, Canadezen, Fransen, Duitsers kunnen zonder probleem in Nederland komen wonen en helpen de economie en dragen verder bij aan het maatschappij. Turken en Marokkanen zullen NOOIT ons land verbeteren, maar eerder verslechteren. Deze groepen volkeren kunnen een land niet opbouwen en we zien dat ze zich openlijk verzetten tegen de westerse wereld.

Hopelijk zullen de ogen van de linke mensen ook eens opengaan. Waar ik ook meestal ziek van word, is dat sommigen hier in goede aarde willen vallen en zich gaan opdoen en heilig en hypocriet gaan opstellen om die mensen maar te BLIJVEN beschermen.

Als die Turken en Marokkanen over 50 jaar hier van de uitkering hebben geleefd, lachen ze zich te pleuris als ze teruggaan naar hun eigen land. Ze hebben hier een schitterend leven gehad en laten hier littekens achter......oke ik stop maar weer. Mijn visie zal wel overgekomen zijn.

Sho%#t those bast%rds (mijn bescheiden mening dus) :'(
Op woensdag 12 september 2001 16:22 schreef hdd het volgende:
Daar moet je geen vliegtuig aan verspillen :(
Gewoon zo recht met hun kop in een bak water verzuipen..
dis een gevaarlijke, het is een modje
Op woensdag 12 september 2001 16:30 schreef Tom het volgende:
Mensen met zo'n zieke geest horen niet te leven.
ik kan je nog wel minimaal 25 voorbeelden noemen, maar ik neem aan dat je me gelooft, en nou mijn bericht:
Op woensdag 12 september 2001 13:45 schreef arjo_kamp het volgende:
die gekke rare vieze kameelneukende marokanen moesten echt een portie op hun @#$#@%$#@$%$#@% hebben..
dit heb ik gezegt over die marokanen....

wees nou eens eerlijk...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:45 schreef arjo_kamp het volgende:
dit heb ik gezegt over die marokanen....

wees nou eens eerlijk...
Dat is nou eenmaal een racistische uitlating.
Punt.
Er was toen (en is nog altijd) een extra, tijdelijke, strenge policy voor de Amerika threads ivm met de grote hoeveelheid zich misdragende mensen.
Of andere dingen wel of niet door de beugel kunnen staat daar totaal los van, als je een ernstige uitspraak ziet, moet je hem even melden bij de crew, dan wordt daar naar gekeken.
Wij zien nou eenmaal niet alles.
Over hoe het precies met je ban gegaan is hoor je toch echt mail over gekregen te hebben, leeg je de mailbox waarmee je hier geregistreerd staat nog wel?

Verwijderd

dat wat hij zegt is naar mijn mening geen rasisme. Een term als zwartjan wel.
Maar je bent niet de enige die naar zijn eigen mening "onterecht" gebanned is. Ik ben hele tijd geleden ook gebanned. Sinds dien kom ik hier ook nog maar op een paar forums.

en de term Rare spagetti vreters is dat ook discriminatie? (heb nix tegen italianen hoor).

Ach ja, we zullen het er maar mee moeten doen.

PS. Dit is GEEN aanval tegen admins/moderators.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 15:06 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal een racistische uitlating.
Punt.
Er was toen (en is nog altijd) een extra, tijdelijke, strenge policy voor de Amerika threads ivm met de grote hoeveelheid zich misdragende mensen.
Of andere dingen wel of niet door de beugel kunnen staat daar totaal los van, als je een ernstige uitspraak ziet, moet je hem even melden bij de crew, dan wordt daar naar gekeken.
Wij zien nou eenmaal niet alles.
Over hoe het precies met je ban gegaan is hoor je toch echt mail over gekregen te hebben, leeg je de mailbox waarmee je hier geregistreerd staat nog wel?
Lijkt mij verstandig als je zulke uitspraken dat je zelf eerst even het woordenboek na leest.....

Ik dacht dat admins hun verantwoordelijkheden wel kenden... Dat niveau ligt (bij sommigen) blijkbaar niet zo hoog...

Verwijderd

[edit] Ik schrijf hem even wat anders op :)

Is het nou echt nodig om keihard te gaan beledigen?
Ik probeer hier voor jou uit te zoeken hoe alles nou zit en jij scheldt me even uit?
Zo werkt het natuurlijk niet hè...
Ik ben geheel op de hoogte van mijn verantwoordelijkheden hoor.
Wat is je probleem nou? Snap je niet dat die uitspraak niet door de beugel kan?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op donderdag 13 september 2001 16:09 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Lijkt mij verstandig als je zulke uitspraken dat je zelf eerst even het woordenboek na leest.....

Ik dacht dat admins hun verantwoordelijkheden wel kenden... Dat niveau ligt (bij sommigen) blijkbaar niet zo hoog...
Je zal er wel niet blij mee zijn, maar ik vind jouw post wel uitsteken boven de rest. Niet dat die door de beugel kunnen, maar imho is een strafmaatregel n.a.v. je post terecht.

Vergeet niet dat we het hier hebben over een klein groepje klieren, die elke mogelijkheid om te zieken aangrijpen. De overgrote meerderheid is net zo geschokt als wij. Dat heb ik iig in mijn omgeving gemerkt.

De emotie van het moment zal ook hebben meegespeeld, daarom lijkt het mij verstandig om na en afkoelperiode, van laten we zeggen een week, eea nog eens te bespreken cq. te bezien.

over woordenboek het is marrokanen
Pagina: 1