Op zoek naar een kleine / lichte / multimedialaptop €900,=

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Alexk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 21:02
Hallo,

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben sinds kort op zoek naar een laptop voor mezelf, na jaren alleen een desktop te hebben gebruikt.
Ik wil het gebruiken als alleskunner, die ook zo nu en dan een game aankan. Ik speel voornamelijk strategie games, dus een goede CPU lijkt me daarvoor nodig. Maar ook games als Total War, dus een daadwerkelijke videokaart is ook gewenst (misschien is een 3050 dan al goed genoeg?).

Wat is je budget?
Rond de €8-900,=. Meer dan €1000,= zou ik er liever niet aan willen uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben niet van plan het veel mee te nemen, het is niet voor mijn werk. Daar heb ik al een andere laptop voor. Wel zou ik er graag ook mee op de bank willen zitten, vandaar dat klein & licht mijn voorkeur heeft. Een laptop van 14 inch zou ik het liefst willen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, ik heb geen merkvoorkeuren.

Nu heb ik uiteraard al flink lopen zoeken, en ik weet dat met mijn eisen het lastig is wat goeds te vinden. Ik wil namelijk echt liever niet zo'n RGB plastic 'game'laptop, die vind ik erg onaantrekkelijk.
Wat ik al gevonden heb en me erg goed lijkt, is de Acer Swift X 14. Deze is echter nergens meer te verkrijgen.
Heeft iemand anders nog goede tips of hulp voor mij?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:14

• Alexk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 21:02
Jazeker! En ook al eerdere BBG's. Ik vind echter niet een laptop binnen mijn wensen daar, behalve de Swift X 14.

• Havoc.
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-02 22:15
Even inhakend hierop. Klopt het dat elk moment een nieuwe Best Buy guide voor laptops uit kan komen? Ik zit eigenlijk te wachten met de aanschaf van een nieuwe laptop tot de volgende.