Wie-o-Wie heeft er wel eens NFS-PU gespeeld via peer-to-peer? mij lukt het niet, ik zit steeds vast dan.
cya, MarkyB
cya, MarkyB
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
ja sorry hoor, ik bedoelde PU, maar was ff confused door al die namen, dus: HS = PU snap evous? okOp donderdag 13 september 2001 16:32 schreef Ammie het volgende:
Topic titel : NFS porsche unleashed (5)
onderwerp : NFS HS (4)
wat wil je nou ?
HS = High Stakes, dus Need For Speed 4Op donderdag 13 september 2001 16:33 schreef MarkyB het volgende:
ja sorry hoor, ik bedoelde PU, maar was ff confused door al die namen, dus: HS = PU snap evous? ok
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad ging prima!!! Je moet alleen nog wel wat oefenenheb hem van de week nog heerlijk gespeeld met z'n drieen.
hmm ik heb de originele met de originele update en een maat van me heeft een RIP met de MytH cracked update en dat werkt gewoon peer-to-peer. Dus als je allebei dezelfde versie hebt moet het lukken.Op donderdag 13 september 2001 16:56 schreef Renko het volgende:
zorg dat jullie alletwee dezelfde crack gebruiken... anders gaat het mis.
Als jullie alletwee de orginele gebruiken, zorg dat jullie de nieuwste patches hebben en al dat gedoe.
Ja, ja, rij zelf mini, dan ben je beter in Mario KartOp vrijdag 14 september 2001 13:21 schreef Rusty het volgende:
[..]
Inderdaad ging prima!!! Je moet alleen nog wel wat oefenen
Verwijderd
Op maandag 17 september 2001 21:18 schreef mverbo het volgende:
Tijdens opstarten van spel blijft ie bij loading staan en dan gaat ie 900 mb swappen en na een min of 5 kom ik weer in windows... heeft iemand dit toevallig ook en wat was de oplossing?
Ik kwoot ff mezelf uit deze posting...Op vrijdag 14 september 2001 15:14 schreef RonaldMcDonald het volgende:
En nog even voor de mensen die dit spel onder win2k spelen, waarbij het niet of nauwelijk wil draaien: NIET je gimme.dll deleten, maar gewoon een swapfile van minimaal 128 en maximaal 256 instellen, dan werkt het.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq