Hardware TomTom GO nieuw versus oud

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• tarunjj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb een TomTom Premium X uit 2020. Weet iemand of de huidige TomTom's wat hardware betreft veel sneller zijn dan deze? Het duurt regelmatig te lang om alternatieve routes te tonen waardoor ik moet gokken wat de beste route is.

Het internet afgeschuimd en kan nergens een goed vergelijk vinden of wat er in die apparaten zit.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 07:53
Ik raad je aan om TomTom Go op je telefoon te installeren en te gebruiken. Kost je €20 per jaar voor de hele wereld en werkt erg snel met alternatieve routes. Werkt ook nog eens erg goed met Android Auto.

Er zijn natuurlijk ook andere gratis software oplossingen zoals Waze, Maps e.d., maar voor mij is TomTom toch wel een van de beste, altijd duidelijk welke afslag je moet, goede flits waarschuwingen en heel goede alternatieve routes bij files.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Koldur schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:11:
Ik raad je aan om TomTom Go op je telefoon te installeren en te gebruiken. Kost je €20 per jaar voor de hele wereld en werkt erg snel met alternatieve routes. Werkt ook nog eens erg goed met Android Auto.

Er zijn natuurlijk ook andere gratis software oplossingen zoals Waze, Maps e.d., maar voor mij is TomTom toch wel een van de beste, altijd duidelijk welke afslag je moet, goede flits waarschuwingen en heel goede alternatieve routes bij files.
Sterker nog, TomTom Go is regelmatig in de aanbieding voor 50 cent bij ibood. Ik heb afgelopen week een jaarlicentie gekocht voor 50 cent!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus-1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04 10:08
Ik heb 2 jaar een TomTom GO Basic. Deze berekent alternatieve routes zeer snel, ik merk nooit traagheid. Gratis lifetime kaartupdates, voor actuele flitser informatie betaal je 35 euro/jr.

De GO Basic heeft weinig toeters en bellen, wat naar mijn idee een voordeel is omdat de quad-core processor zich puur met navigeren bezighoudt. Verkeersinformatie krijgt ie via de smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarunjj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11-2024
TomTom op mijn smartphone is niet wat ik wil. Mijn voorkeur heeft het om een groter scherm binnen mijn zichtbereik te hebben. Dus middenonder achter de voorruit.

Heb inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en een GO Superior gekocht. Kreeg 35% korting. Dat is een hele nieuwe ervaring na 5 jaar een ouder type TomTom gebruikt te hebben. Veel sneller, handige visuele updates. Veel meer interne opslag. Echt een hele stap beter van die uit 2018.