Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik hier goed geholpen ben in mijn eerste oriëntatie voor mijn pc. Helaas heb ik het afgelopen jaar niet het daadwerkelijke budget gehad om ook tot aankoop over te gaan. Aangezien mijn behoeftes inmiddels zijn veranderd en er natuurlijk ook weer andere producten beschikbaar zijn hoop ik dat jullie weer even met me mee willen kijken. Ik hoop in 2024 nog een koop te kunnen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc voor dagelijks gebruik, qua gaming zal het gaan om lichte games en coöperatieve gaming. Hij moet InDesign en Photoshop goed kunnen draaien maar videobewerking kun je hierbij buiten beschouwing laten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aan de hand van eerder gekregen advies en productenlijstjes die me werden getoond wil ik een budget van €1500 aanhouden. Liefst zit randapparatuur hier ook bij in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles moet aangeschaft worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan deze post heb ik de lijst gezet zoals deze in eerste instantie tot stand is gekomen. Deze heb ik samengesteld vanuit eerdere adviezenen die ik heb gekregen en wat ik destijds in de BBG heb gelezen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur aangezien dit mijn eerste pc wordt dus ik weinig ervaring heb met de merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, eerder had ik een voorkeur voor een witte behuizing etc maar dat heb ik losgelaten. Inmiddels heeft mijn werkplek/game&knutselkamer vorm gekregen en 'gewoon' zwart is helemaal prima.
2 trefwoorden die ik van belang vind zijn 'stil' en 'snel'.
Hoewel het me leuk lijkt om hem zelf te bouwen, vertrouw ik graag op mensen die er meer verstand van hebben. Dus bij voorkeur alle producten verkrijgbaar bij Azerty of dergelijk bedrijf.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand naar mijn huidige lijstje wil kijken en deze aan de hand van het huidige aanbod en mijn gewijzigde voorkeuren (wit niet meer nodig) kan aanpassen zodat de set-up voordelig is en past bij mijn behoeftes.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc voor dagelijks gebruik, qua gaming zal het gaan om lichte games en coöperatieve gaming. Hij moet InDesign en Photoshop goed kunnen draaien maar videobewerking kun je hierbij buiten beschouwing laten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aan de hand van eerder gekregen advies en productenlijstjes die me werden getoond wil ik een budget van €1500 aanhouden. Liefst zit randapparatuur hier ook bij in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles moet aangeschaft worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan deze post heb ik de lijst gezet zoals deze in eerste instantie tot stand is gekomen. Deze heb ik samengesteld vanuit eerdere adviezenen die ik heb gekregen en wat ik destijds in de BBG heb gelezen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur aangezien dit mijn eerste pc wordt dus ik weinig ervaring heb met de merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, eerder had ik een voorkeur voor een witte behuizing etc maar dat heb ik losgelaten. Inmiddels heeft mijn werkplek/game&knutselkamer vorm gekregen en 'gewoon' zwart is helemaal prima.
2 trefwoorden die ik van belang vind zijn 'stil' en 'snel'.
Hoewel het me leuk lijkt om hem zelf te bouwen, vertrouw ik graag op mensen die er meer verstand van hebben. Dus bij voorkeur alle producten verkrijgbaar bij Azerty of dergelijk bedrijf.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand naar mijn huidige lijstje wil kijken en deze aan de hand van het huidige aanbod en mijn gewijzigde voorkeuren (wit niet meer nodig) kan aanpassen zodat de set-up voordelig is en past bij mijn behoeftes.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-13500 Boxed | € 244,99 | € 244,99 |
1 | Moederborden | ASRock B760M Steel Legend WiFi | € 145,99 | € 145,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Aero OC 8G | € 350,07 | € 350,07 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Mini Air RGB White TG Clear | € 97,57 | € 97,57 |
1 | Monitors | Dell UltraSharp U2722DE, met standaard Zilver, Zwart | € 451,- | € 451,- |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 White | € 35,99 | € 35,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws S5 F5-6000J3040F16GX2-RS5K | € 108,26 | € 108,26 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,35 | € 91,35 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Totaal | € 1.650,12 |