dus zeg maar wat jullie er van vinden brand maar los

hijz mooi he !
edit: nieuwe server sorry voor het ongemak

hijz mooi he !
edit: nieuwe server sorry voor het ongemak

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
ben al bezig ... moment ..Op woensdag 12 september 2001 17:14 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Anders host je het neit op je eigen bak
Verwijderd
jah ik weet hetOp woensdag 12 september 2001 17:43 schreef Hiro Shima het volgende:
erg netjes ja...
maarehh drives niet zwart... dat kan niet heh
moet ook nog een x komen alleen zo'n waterblok is nie echt goedkoop ..Op woensdag 12 september 2001 17:56 schreef Sick_Nick het volgende:
Maar waarom alleen je CPU en niet meteen je GPU en northbridge mee nemen?
kan maar zoOp woensdag 12 september 2001 17:18 schreef RUXperienced het volgende:
Ah, beter zo...
Kun je misschien wat meer info geven??
goed lezenOp woensdag 12 september 2001 19:44 schreef HitmanWVU het volgende:
Nu willen we ook temperaturen horen
Verwijderd
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Mijn Fans staan ook elke morgen voor mijn voordeur te juichen!Op woensdag 12 september 2001 20:12 schreef I_Love_Heineken het volgende:
...
Mijn fans maken nogal wat herrie.
raam rubber heb ik van een kamaraat gekregen dus weet ook zo niet hoe hij er aan komtOp woensdag 12 september 2001 20:07 schreef Reverse het volgende:
mooi gedaan !!
proper afgewerkt !
wat voor raamrubber heb jij gebruikt ?
(vanwaar heb je die ?)
ik ben namenlijk opzoek daar rubber
zo'n 250 gulden (ook omdat ik de pomp heb gekregen)Op woensdag 12 september 2001 20:12 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Netjes gedaan, maar hoeveel ben je nu kwijt voor zo'n compleet systeempje? Ben ik wel benieuwd naar want ik wil ook aan de waterkoeling.
Mijn fans maken nogal wat herrie.
|Specs|
One of the animals has left its cage today.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd
He he....Op woensdag 12 september 2001 21:33 schreef BananeKoning het volgende:
ziet er wel strak uit jah...
alleen niets voor mij denk ik
• te duur
• bennie ZOOO handig zeg maar
www.avpnews.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
dat blok is niet voor mijn mobo bedoeld maar hij werkt wel erg goedOp woensdag 12 september 2001 21:46 schreef hielko het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is dat waterblok superlomp gemonteerd?
jah is ook zo maar ik gebruik dus nu geen fan voor mijn radiator als ik daar een fan tegen aan laat blazen zal die wel wat koeler worden ..Op woensdag 12 september 2001 21:54 schreef Windhoosje het volgende:
stress is nog hoog...ik zit op 48 stress met onderstaand
waarom doe je dat dan niet?Op woensdag 12 september 2001 21:57 schreef Sonic- het volgende:
[..]
jah is ook zo maar ik gebruik dus nu geen fan voor mijn radiator als ik daar een fan tegen aan laat blazen zal die wel wat koeler worden ..
omdat het nu lekker stil is en het is niet nodig is koud zat mischien later nog een xOp woensdag 12 september 2001 22:00 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan niet?
Verwijderd
mmmmzzz.... zal het eens proberenOp donderdag 13 september 2001 02:05 schreef TweaKERS het volgende:
Die temperaturen zijn veel te hoog voor waterkoeling.
Ik heb zelf een waterblok + 80W peltier. en dat waterblok word echt niet meer dan 5 graden warmer dan het water wat er doorloopt.
Ik denk dat je iets verkeerd doet.
Een radiator fan is aan te raden, kan je mischien je processor ook nog een stapje sneller zetten.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
cool idee !!Op donderdag 13 september 2001 08:03 schreef laupro het volgende:
Netjes ja, alleen ik mis een LCD met het aantal liter per minuut enzo.
Ik ga het ook nog wel een keertje doen (denk ik)
Ik ook, begin in het weekend.Op donderdag 13 september 2001 18:46 schreef prenobe het volgende:
Dit wil ik oooooooooooook :(:(:(:(
Goede nieuws: binnenkort heb ik het ooooooook![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ben ik mee bezig. Ik hou mijn hele waterkoeling-project bij op een website (zie sig). Daar komt ook een lijst met alle materialen, alle kosten, alsmede bouwtekeningen en schema'sOp donderdag 13 september 2001 18:56 schreef felix2000 het volgende:
Zeer kewl=) dat wil ik ook...
Geef is een opsomming van kosten en materialen en dergelijke...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
okeOp donderdag 13 september 2001 19:08 schreef paria het volgende:
heel netjes maar ik snap 1 ding niet....waarom?
die van mij loopt 775 ipv 600...met alleen een iets duurder koelertje erop...en hij komt niet boven de 50 gr. uit.
nu lijkt mij dat als je waterkoeling hebt je dus nog meer kan klocken...[ja toch? das toch de opzet?]
dus ik had eerder verwacht dat je 1000mhz nu op minimaal 1500 kon laten draaien....dan word het intressant!
ik maak dus met het klocken zeg maar z'n 20% winst.
wat kan ik verwachten met waterkoeling?
in blobale cijfers.
en de vraag qua kosten is ook intressant.....voor de rest petje af.
Vindt ik erg hoog, zeker voor een PIII op 1200mhz.Op woensdag 12 september 2001 19:46 schreef Sonic- het volgende:
32 graden ide en 52 stress :)en dat ZONDER fan op de radiator dus zou nog kouder denk ik kunnen maar lekker stil zo
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
daar heb je ook helemaal gelijk in alleen mijn radiator staat dus nu IN mijn kast waar hij zijn warmte niet optimaal kwijt kan ....Op vrijdag 14 september 2001 11:38 schreef FirefoxAG het volgende:
[..]
Vindt ik erg hoog, zeker voor een PIII op 1200mhz.
Op 1550mhz loopt mijn Athlon max. gestressed op 41C en met de 12CM fan uit max. op 46C met een AquaStealth II waterkoelingsset met AquaCoil radiator.
Ziet er naar uit dat je waterkoelsysteem niet bijzonder effectief is. De door jou genoemde temp. waarden zijn volgens mij makkelijk ook met luchtkoeling, zelfs zonder 7k rpm fan, te bereiken.
Mijn radiator zit ook in mijn kast. Ik houdt er nl. niet van om allerlei koelonderdelen los te hebben rondslingerenOp vrijdag 14 september 2001 15:29 schreef Sonic- het volgende:
daar heb je ook helemaal gelijk in alleen mijn radiator staat dus nu IN mijn kast waar hij zijn warmte niet optimaal kwijt kan ....
als ik mijn kast open zet is hij nog maar 38 graden stress
en dat is best wel een groot verschil dus ik moet er nog een fan 8er plaatsen die de warme lucht naar buiten blaast
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Verwijderd
Ja, maar vergeet je niet dat zijn PIII de temperatuursensor in de chip heeft? Jouw Athlon heeft 'm extern op het mobo, dus daar kan je best wel wat graadjes bij optellen, afhankelijk van hoe goed hij geplaatst is.Vindt ik erg hoog, zeker voor een PIII op 1200mhz.
Op 1550mhz loopt mijn Athlon max. gestressed op 41C en met de 12CM fan uit max. op 46C met een AquaStealth II waterkoelingsset met AquaCoil radiator.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
kan je kopen bij OC shop en is een alu radiator ik heb hem vast gezet met kitOp vrijdag 14 september 2001 16:37 schreef ReseTTim het volgende:
hoe vind je eigenlijk de Black Ice?? koelt ie een beetje goed?? is goed monteerbaar. ennuh is het eigenlijk een kopere of een alu radiator?
ja gewoon in het tuincentrum gewoon een slang van 10 mm diameter en 13 mm buiten diameterOp vrijdag 14 september 2001 16:36 schreef Straat het volgende:
Ben zelf ook bezig met modden en hoop mijn watercoolingsspul ook binnenkort te krijgen. Die slang kan je gewoon bij een winkel kopen? zo ja, waar precies? Bouwmarkt ofzo?
jah dat was ik dus ook nog vanplan zo als je kan lezen moet nog een fan aan de 8er kant komen die de warma lucht van de radiator meteen naar buiten blaastOp vrijdag 14 september 2001 16:44 schreef bart1234 het volgende:
Heel netjes, errug gaaf, maareh... ik vind 52 graden toch wel een beetje aan de hoge kant voor een P3.... Misschien een grote fan met veel CFM op een laag voltage laten draaien op die radiator????
Verder heel mooi!!!!!
Wat wil je met zo'n kastOp vrijdag 14 september 2001 16:48 schreef Sonic- het volgende:
[..]
haha bedankt ..
edit: ALLEMAAL BEDANKT TROUWENS
voor al jullie liefe berigjes![]()
Powered bij meergranenbrood.
ok, topicstarter, draai is een paar benchjes, doe ik dat ook (tb 1,2)Op vrijdag 14 september 2001 19:05 schreef lawaai het volgende:
Ik wil wel eens benchmarks zien tussen PIII 1,2 en AMD 1,2!
is weinig vertoond denk ik zo.
ps erg mooie kast
oke goed planOp vrijdag 14 september 2001 19:08 schreef kieskes het volgende:
[..]
ok, topicstarter, draai is een paar benchjes, doe ik dat ook (tb 1,2)
prima alleen die heb ik nietOp vrijdag 14 september 2001 20:56 schreef kieskes het volgende:
ehmm, geen 3d mark
heb 'maar' een geforce 2 mx die nog geen 2500 marks haalt in 2001
meer cpu/mem bench, sandra ofzo
lol, dat heb jij al gedaan als je begrijpt wat ik snapOp vrijdag 14 september 2001 21:06 schreef Sonic- het volgende:
[..]
prima alleen die heb ik niet
add me maar in je ICQ dan bespreken we het al als je snapt wat ik bedoel