Goede multiroom audiosysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bridgefield
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-04 22:23
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een multiroom audiosysteem. Het liefst ééntje die ik kan gebruik en in samenwerking met Spotify en internet(eventueel ook bluetooth).

Ik weet dat Sonos, bose, Harman Kardon en zelfs Google,amazon en Apple deze systemen hebben.

Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn met multiroom audio en misschien hebben jullie wel tips om op te letten.

Graag hoor ik van jullie!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dat is wel een hele algemene vraag. Misschien kan je zelf eerst aangeven wat je wensen zijn, wat je budget is, welke systemen je hebt gevonden en waarom je precies twijfelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramon op 27-09-2024 15:58 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:21
Sonos of BlueSound. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-05 20:24

Major_ton

Shoot!

*knip* Het is hier niet de Huiskamer

[ Voor 68% gewijzigd door Jorgen op 27-09-2024 18:11 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bridgefield
Ramon schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:55:
Dat is wel een hele algemene vraag. Misschien kan je zelf eerst aangeven wat je wensen zijn, wat je budget is, welke systemen je hebt gevonden en waarom je precies twijfelt.
Ik heb eigenlijk van elke fabrikant wel gekeken wat ze aanbieden en hoe het werkt. Ik kan alleen niet zoveel zeggen over de kwaliteit van het geluid van de verschillende systemen en het gebruiksgemak hiervan. Hopelijk is er iemand die hier meer ervaring mee heeft en mij de goede kant kan opsturen, of misschien wel een andere merk voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 22:57
Check de verschillende verzameltopics hier op Tweakers. Dat geeft je een beter beeld van de features/problemen/kwaliteit etc.Vergelijken van de producten kan je in de Pricewatch en allerlei andere winkels makkelijk doen.

Veel meer info ga je hier echt niet verzamelen als je niet specifieker kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bridgefield
Ik merk dat mijn vraagstelling nog te vaag is, waardoor jullie mij niet kunnen helpen. Ik zal mij eerst beter inlezen en dan gerichtere vragen stellen. Voor nu bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:13

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bridgefield schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:20:
Ik merk dat mijn vraagstelling nog te vaag is, waardoor jullie mij niet kunnen helpen. Ik zal mij eerst beter inlezen en dan gerichtere vragen stellen. Voor nu bedankt.
Dat is inderdaad een probleem als je heel algemeen blijft. Op Tweakers helpen we je graag, maar daarvoor hebben we meer informatie en meer inzet van jouw kant nodig. Tip: ga luisteren. Speakers klinken nu eenmaal verschillend en lees/bekijk reviews over gebruiksgemak en audiokwaliteit. Voor nu sluit ik dit topic. Voel je vrij om een nieuw uitgebreider topic te openen.

[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 27-09-2024 18:17 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.