Opzoek naar mooie hoofdtelefoon, goede microfoon voor teams

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basdjenzzen
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-09-2024
Ik ben opzoek naar een mooie hoofdtelefoon met een goede microfoon voor teams. Alle hoofdtelefoons die ik tegenkom, hebben een slechte microfoon om te bellen.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik is teams.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is :Sony WH-1000XM4 Zwart
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Basdjenzzen schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:22:
...
Wat was er mis met deze dan?
Wat is je budget?

En wat vind jij een "mooie hoofdtelefoon" dat is erg persoonlijk en zal voor iedereen anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Tsja, wat is mooi. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een goede bekabelde koptelefoon zoals een dt 700/770/900 pro x met daarbij een losse microfoon zoals een Hyper x solocast/quadcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Als het puur om Teams calling gaat, kies dan een teams certified headset.

Dan weet je zeker dat teams de eigenschappen van de headset zoals jitter en delay goed continue kan meten, en de codes daarop kan aanpassen. Dat levert een goede gesprekskwaliteit op.

https://www.microsoft.com...ices/category/headsets/36

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jabra's zijn uitstekend. Met name omdat ze gewoon hele goede microfoons hebben en active mic-noise-cancelling. De simpelste evolve 65 doet dat al erg goed.

Mijn eis zou dat zijn. Een headset die (met behulp van meerdere microfoons, een of twee bij de mond, een of twee die omgeving 'horen') heel tactisch de spraak uit het signaal kunnen filteren.

Als ik eerlijk ben vind ik alle collega;s die met Bose, Sony's & Apple headsets bellen altijd waanzinnig slecht te verstaan.

[ Voor 51% gewijzigd door JvS op 27-09-2024 11:07 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Ik gebruik sinds deze week een Poly Voyager Bluetooth headset voor teams. Reden voor aankoop is de rumoerige omgeving op kantoor. Uitstekende onderdrukking van achtergrondgeluid en prima geluid van gesprekspartner in mijn oren. Teams certified en doet gewoon wat ie moet doen daardoor. Let wel, hij heeft software nodig, voor mij was poly enige keuze gezien restricties op software installatie dus je moet ff opletten als je in een strenge omgeving werkt dat eventuele benodigde software toegestaan is.

[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 27-09-2024 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
JvS schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:03:
Jabra's zijn uitstekend. Met name omdat ze gewoon hele goede microfoons hebben en active mic-noise-cancelling. De simpelste evolve 65 doet dat al erg goed.

Mijn eis zou dat zijn. Een headset die (met behulp van meerdere microfoons, een of twee bij de mond, een of twee die omgeving 'horen') heel tactisch de spraak uit het signaal kunnen filteren.

Als ik eerlijk ben vind ik alle collega;s die met Bose, Sony's & Apple headsets bellen altijd waanzinnig slecht te verstaan.
Jabra Evolve2 65 gebruiker hier sinds 2022.
Inderdaad uitstekend.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Basdjenzzen schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:22:
Ik ben opzoek naar een mooie hoofdtelefoon met een goede microfoon voor teams. Alle hoofdtelefoons die ik tegenkom, hebben een slechte microfoon om te bellen.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik is teams.
...

...
Beste @Basdjenzzen Welkom op het forum. Je hebt de juiste plek gevonden om geholpen te worden. Je vraag voldoet op deze manier echter niet aan de eisen die we stellen. Als je een vraagtopic opent, moeten de voorbeeldvragen ingevuld worden waarbij je duidelijk omschrijft wat je al geprobeerd/gevonden hebt en waarom het niet voldoet, of welke apparaten je nu overweegt en waarom je over die keuzes twijfelt. Nu is het echter veel te karig.

Door op deze vragen antwoord te geven wordt jij beter geholpen en kunnen mensen met hetzelfde probleem ook dit topic terug vinden. Je hebt inmiddels een aantal zeer nuttige reacties gehad. Daarom laat ik het topic vooralsnog open. Gebruik die informatie om je topicstart aan te vullen. Bij weinig inzet gaat het topic echter alsnog op slot.

Verder betreft dit aankoopadvies. Derhalve verplaats ik je topic naar het goede deel van het forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 27-09-2024 14:43 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1