Kabelgoot voor netwerkkabel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:07
Hoi,

Ik wil een netwerkkabel trekken naar boven. Helaas kan dit niet anders dan dat dit langs de muur moet. Wat voor kabelgoot moet ik nemen? Het liefst zo klein mogelijk :-)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 07:34
Even de bouwmarkt in en kijken bij de kabelgootjes / plakgoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:40
Hoi Turkeyhakan,

Aan kabelgoten zitten (gelukkig) geen electro-technische eisen.

Een snelle Google actie levert dit op: https://www.gamma.nl/asso...-mm-wit-2-meter/p/B583296
Of dat bij jouw interieur past en of je dat mooi vindt is natuurlijk een tweede. Genoeg keuze, dus mijn advies; loop de lokale bouwmarkt even binnen..

Succes ;)

Omdat het kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Dank jullie wel! Ik ga even naar de Hornbach vandaag. Even kijken wat ze hebben.. het liefst iets met kant en klare (hoek)profielen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan gaat wel lukken als je K25/P25/Z25 gootje haalt, daar heb je voor die standaard maat wel hoekprofieltjes voor. Voor het gootje wat ik eerder postte wellicht niet, en voor het gootje wat @Helixon postte waarschijnlijk ook niet.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
RaZ schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:52:
Dan gaat wel lukken als je K25/P25/Z25 gootje haalt, daar heb je voor die standaard maat wel hoekprofieltjes voor. Voor het gootje wat ik eerder postte wellicht niet, en voor het gootje wat @Helixon postte waarschijnlijk ook niet.
Thanks! Die zijn alleen een stuk groter dan ik waarschijnlijk nodig ga hebben denk ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

turkeyhakan schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:20:
[...]

Thanks! Die zijn alleen een stuk groter dan ik waarschijnlijk nodig ga hebben denk ik..
Dat denk ik ook wel :P Maar als je toch gaat, trek even een medewerker aan zijn/haar polo'tje en vraag het ;) Ze zullen het in de bouwmarkt vast wel beter weten wat er te koop is dan ik ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
RaZ schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:23:
[...]

Dat denk ik ook wel :P Maar als je toch gaat, trek even een medewerker aan zijn/haar polo'tje en vraag het ;) Ze zullen het in de bouwmarkt vast wel beter weten wat er te koop is dan ik ;)
Thanks!!

• turkeyhakan
Gisteren een kabelgoot gekocht bij de Hornbach van het merk D-Line. Erg netjes kunnen wegwerken. Nu werkt mijn wifi 6e band eindelijk en ik haal bijna wired speeds. Thanks!

Wel een relatief dure oplossing D-Line.
Pagina: 1