Uitnodiging vanuit Gmail komen niet aan in Apple kalender

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 18:32
Ik ervaar problemen met m’n agenda app

Ik krijg geen agenda uitnodigingen binnen
Van Apple naar Apple wel maar als ik van iemand een Gmail Google afspraak krijg of andere soort afspraak krijg ik hier geen melding van
Enkel een mail
Bij de telefoon van m’n moeder werkt dit
Meldingen staan aan in de app/ settings

Weet iemand een oorzaak ?

zowel iPad als telefoon

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Dus de Gmail afspraak is wel automatisch zichtbaar in de Apple Calendar app, alleen geeft geen melding.
En een Apple Me ontvangen afspraak komt ook in de Calendar app zichtbaar en geeft wel een melding?

Als dat klopt, zijn beide hetzelfde type afspraak? (Vergadering, herinnering, etc)
En wat zijn dan de instellingen in de afspraak? (Open de afspraak en kijk naar individuele melding instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@MarioMark1541 Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware (welke telefoon? welke iPad?) en software (iOS 18?) je gebruikt, wat het probleem precies is (welke provider? heeft het wel gewerkt?) en wat je zelf hebt gezocht, gevonden en geprobeerd. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Daarnaast zie ik dat je je problemen al in diverse topics hebt geplaatst. Dit soort 'crossposten' helpt niet, en zorgt alleen maar voor een versplinterde discussie. Het is dan ook handig om alle informatie die je daar hebt gedeeld ook op te nemen in dit topic, zodat we alles op een plek hebben.

Daarnaast titlefix van 'Agenda app' naar 'Uitnodiging vanuit Gmail komen niet aan in Apple kalender', zodat het de lading wat beter dekt.

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 27-09-2024 08:35 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/