Op dit moment vind ik er wel voldoende bekend over de nieuwe Tab S11 Ultra bijvoorbeeld, alleen Samsung heeft helaas zoveel veranderd met het opbergen van de SPEN Stylus dat ik twijfel tussen van de TAB S8+ naar TAB S10 ULTRA of de TAB S11 ULTRA.
Hierbij open ik aan wie het aanspreekt het verzoek om een topic te openen over de Samsung TAB S11 series, je weet wel, of de ULTRA of de gewone. Ik ga dan voor de ULTRA versie.
Wat ik bij tweakers originele reviews vaak mis is hoeveel procent per uur er af gaat bij browsen of video. Er staat wel vaak een totaaltijd, maar ik bedoel, het volgende,
Bij browsen en Youtube'n zit ik op dit moment bij een Samsung Tab S8 plus op 10 tot 12 % per uur. Dat is dus maximaal 10 uur zonder opladen bij 100%, maar in de praktijk laadt ik nu de Tab S8+ tot 90%.
Wil iemand een beginnetje maken met een nieuw topic over de Samsung Tab S11 series?
Ik moet zeggen dat Samsung jammer genoeg een makkelijke opberglocatie op de achterkant heeft weggehaald, de haptic feedback motor heeft weggehaald, en dat de SPEN nu bij de TAB S11 series een dikke PUIST is op de rechterbovenkant van de tablet.
Ook kijk ik naar bijvoorbeeld SPIGEN als beschermhoes, maar daar zit dus letterlijk de SPEN als een dikke PUIST opgeborgen rechtsboven op het beeldscherm bij de TAB S11 series.
De huidige cashback actie van Samsung vind ik gemeen, heel erg gemeen, want Samsung die cashback actie zit vol met donkere patronen waarbij LATER VERDER GAAN tot dat de actie is verlopen altijd de enige is dat werkzaam is.
Ik kan op dit moment de Tab S11 ULTRA wel kopen, maar ik heb de door Samsung aangeboden Cover niet nodig ook al zit er een toetsenbord op en dergelijke.
De SPEN opbergen is nu helaas dus echt een dikke PUIST geworden bij de TAB S11 series. En Spigen is daar helaas in meegegaan, dus ik zoek iets soortgelijks zonder dikke PUIST op de rechterbovenkant van de TAB S11 series.
Ook wil ik kunnen kiezen welke kleur SPEN ik wil.
Gezien ik de TAB S11 beschrijf als - met een DIKKE PUIST - op je rechterbovenhoek altijd zichtbaar in het scherm, begrijp je misschien dat ik estitische dingen ook belangrijk vind.