Toon posts:

Waarom bij Chello-ers battlenet niet zo goed werkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens na gevraagd aan iemand die ik ken (die bij chello werkt) waarom chello op het moment zo slecht werkt.
Dit is om deze reden: de packet-loss bij de brain is veel te groot (de brain is een soort back-bone die door heel Nederland kronkelt). Het is namelijk zo, dat van de 100 pakketjes die er worden verstuurd er maar 60 aankomen......
Als je het op die manier bekijkt lijkt het me wel duidelijk waarom er al die disconnects zijn.......
Wel heb ik gehoord dat men hard aan het werk is om het op te lossen........maar ja...........men zegt wel meer......dus in ieder geval hoeft er niet meer gescholden te worden op Battlenet, want dat kan daar dus helemaal niks aan doen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 12 september 2001 16:59 schreef Garfman het volgende:
Dit is om deze reden: de packet-loss bij de brain is veel te groot (de brain is een soort back-bone die door heel Nederland kronkelt).
En waarom hebben alleen chello leden daar dan zo'n last van? Die backbone zal toch niet alleen door chello gebruikt worden lijkt me zo :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

De brain is de benaming die chello aan zijn backbone geeft zover ik weet.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het gaat nu wel goed met Chello met Bnet

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik heb met diablo bijvoorbeeld nooit last van disconnects/packet loss in useast, maar als ik naar europe ga.. WHOOOOOO..ene disconnect na de andere, gigantisch hoge ping, zelfs na de serveruitbreiding... ik blijd toch maar lekker die amerikanen lastig vallen

alleen dan zijn er weer die stomme koreans.. durf eropte wedden dat zij america hebben gebombardeerd als bericht "We want Asia 4,5,6,7,8,SOJ,NEED GOOD CLUB, TrADE?"

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 12 september 2001 21:01 schreef frim het volgende:
ik heb met diablo bijvoorbeeld nooit last van disconnects/packet loss in useast, maar als ik naar europe ga.. WHOOOOOO..ene disconnect na de andere, gigantisch hoge ping, zelfs na de serveruitbreiding... ik blijd toch maar lekker die amerikanen lastig vallen

alleen dan zijn er weer die stomme koreans.. durf eropte wedden dat zij america hebben gebombardeerd als bericht "We want Asia 4,5,6,7,8,SOJ,NEED GOOD CLUB, TrADE?"
YOU GIVE ITAM~~~~ ^^

:+ :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Het gaat nu idd wel weer aardig. af-en-toe hele hoge pings en blackwalls e.d., maar dat vinnik nog altijd beter dan disconnects.

Hopelijk zijn ze er idd mee bezig want ik wil wel weer m'n ping-80-no-problems-connectie terug......Ik betaal er genoeg voor vind ik!!

Verwijderd

en waarom gaat casema zo bagger :D

Verwijderd

@home nooit geen problemen :P

soms ligt het er helemaal uit, gewoon vaak bellen dan krijg je een eigen lijn :D (niet echt maar zo goed als) en dan loopt het wel lekker
Pagina: 1