een moderator beetje buiten zn boekje

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Kom even beklag doen over t feit dat Hllpdsk beetje buiten zn boekje aan t gaan is .
Alhoewel hij leuk werk verricht met het encoden van CNN videobeelden naar DIVX en RM voor iedereen op tweakers.net vind ik de manier waarop hij (af)reageerd tegen bepaalde mensen op het forum die t niet helemaal eens zijn met zijn visie echt BE-LACHELIJK.

Gewoon schandalig, hij heeft zijn rol als MODERATOR totaal ondergeschoven, en te pas en te onpas valt hij uit naar mensen. Als die mensen hem dan vervolgens er op wijzen dat hij te heftig reageerd, komt hij met een reactie als "stfu en hou je bek dicht" , vervolgens reageerd Hllpdesk met : WAT en nog aan schelden ook!!

like...
kan een andere mod hem even te bed helpen ? Hij heeft dringend slaap nodig en is bezig zn geloofwaardigheid als moderator in de grond te stampen.

Heb bewust niet in de thread gereageerd omdat ik daar graag alleen belangrijk nieuws gemeld zie staan - ook iets wat Hllpdesk beetje uit t oog schijnt te verliezen.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
een reactie als "stfu en hou je bek dicht" , vervolgens reageerd Hllpdesk met : WAT en nog aan schelden ook!!
Heb je voorbeelden? Ik heb gister een paar opmerkingen wegens hem gemaakt, en hij ook wegens mij, maar absoluut niet in zo'n sfeer :?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[Tip modus]
Het is HlpDsK, niet Hllpdsk
[/Tip modus]

• majic
even voor de duidelijkheid, hlpdsk begint dus met schelden, een ander verdedigd zich omdat ie niks gedaan heeft en dan zegt hlp : STFU etc...
Op woensdag 12 september 2001 17:00 schreef saviour het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden? Ik heb gister een paar opm

erkingen wegens hem gemaakt, en hij ook wegens mij, maar absoluut niet in zo'n sfeer :?

Verwijderd

volledig mee eens

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
Op woensdag 12 september 2001 17:24 schreef majic het volgende:
even voor de duidelijkheid, hlpdsk begint dus met schelden, een ander verdedigd zich omdat ie niks gedaan heeft en dan zegt hlp : STFU etc...
[..]
Jaja, en jij bent moeders liefste zeker.

Hij zei: "stfu, en let op je caps."

Nou nou.. wat erg.. dit moet niet kunnen nee. |:(
Kom op, we zijn de EO niet.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:33

Sharky

Skamn Dippy!

hij zit in dat hele topic al op een niet erg aardige, en vind ik, hooghartige toon te posten.

This too shall pass

• majic
*mij* doet hij niks, maar ik zeg hier eigenlijk alleen maar dat hij zn rol als MODERATOR totaal in de vuilnisbak werpt en de vermoeidheid en de stress en spanning zich parten laat spelen. Ga dan slapen en laat even alles voor wat het is, hij heeft zelf geen familie in the USA zitten, is gewoon net als iedereen hier een semi-sensatie beluste tweaker die alles graag wil weten (ben ik zelf ook), dus niemand gaat dood als hij even een paar uurtjes rust neemt, maar het waarborgt wel de professionaliteit waarmee de ondertussen ZEER lange thread beheerd dient te worden.
Op woensdag 12 september 2001 17:28 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Jaja, en jij bent moeders liefste zeker.

Hij zei: "stfu, en let op je caps."

Nou nou.. wat erg.. dit moet niet kunnen nee. |:(
Kom op, we zijn de EO niet.

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:39
ik kan het niet vinden...een linkje misschien?

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 12:21
Ik ben eerder van mening dat AzzKickah wel eens een waarschuwing mag hebben voor zijn reacties op hlpdsk en mij als we hem zeggen dat het gebruiken van hoofdletters ongewenst is.

Tjek deze pagina:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225911

• Garfield|IA
  • Niet online
Op woensdag 12 september 2001 17:48 schreef schumacher het volgende:

Tjek deze pagina:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225911
Geen page nummer ?, zijn al 215 pages..

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Kan iemand ff duidelijk links geven? hier hebben we niks aan natuurlijk.....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het gerucht gaat dat HlpDsK aan zijn (welverdiende) slaap is begonnen dus verwacht nog maar even geen reactie ;).

• schumacher
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225911/165?limit=30

Bij dertig posts per pagina, staat het op pagina 165

• majic
mooi ;) Zal ie hard nodig hebben na nachtje doortrekken
Op woensdag 12 september 2001 17:57 schreef IceStorm het volgende:
Het gerucht gaat dat HlpDsK aan zijn (welverdiende) slaap is begonnen dus verwacht nog maar even geen reactie ;).

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:39
bij 50 post per pagina staat het ongeveer rond pagina 97-99 geloof ik...ik vind niet echt dat HlpDsk buiten z'n boekje gaat daaro.... Hij wijst AzzKickah een beetje terecht, wat me niet meer dan logisch lijkt...in die post.... eigenlijk...begrijp ik de hele ophef niet helemaal :? :?

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik zie het probleem ook niet helemaal....

schumacher zegt tegen AzzKickah dat ie een beetje op z'n caps moet letten, vervolgens zegt azzkickah daar op 'lijer' en vervolgens zegt hlpdsk daar op 'stfu, en let op je caps jij'. En verder is er niet meer gescholden of ge-stfu alleen nog wat modder gegooi.

Oftwel azzkickah was degene die begon met schelden.
Gewoon schandalig, hij heeft zijn rol als MODERATOR totaal ondergeschoven, en te pas en te onpas valt hij uit naar mensen. Als die mensen hem dan vervolgens er op wijzen dat hij te heftig reageerd, komt hij met een reactie als "stfu en hou je bek dicht" , vervolgens reageerd Hllpdesk met : WAT en nog aan schelden ook!!
Oftewel, dit is gewoon NIET waar. Hlpdsk zei ten eerste 'stfu en let op je caps' dus totaal net stfu en hou je bek dicht (zou ook totale waanzin zijn want dat is precies hetzelfde, stfu & hou je bek dicht). En ten tweede zei hij dat op azzkickah die schold. En toen schold azzkickah weer op hlpdsk en toen zei hlpdsk 'wat en nog schelden ook'.

• schumacher
Op woensdag 12 september 2001 18:06 schreef morgoth het volgende:
Ik zie het probleem ook niet helemaal....

schumacher zegt tegen AzzKickah dat ie een beetje op z'n caps moet letten, vervolgens zegt azzkickah daar op 'lijer' en vervolgens zegt hlpdsk daar op 'stfu, en let op je caps jij'. En verder is er niet meer gescholden of ge-stfu alleen nog wat modder gegooi.

Oftwel azzkickah was degene die begon met schelden.
Ik snapte idd ook al niet waarom dit draadje geopend is, maar ik vond AzzKickah wel erg asociaal

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Imho een volstrekt juiste en correcte houding van Hlpdsk. Hij vroeg om de caps achterwege te laten, azzkickah was blijkbaar niet op de hoogte van de FAQ mbt CAPS LOCK en de positie van Hlpdsk op GoT. Hlpdsk heeft 100% gelijk, punt uit.

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 17:57 schreef IceStorm het volgende:
Wie is het gelukt hem naar bed te krijgen?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op woensdag 12 september 2001 18:38 schreef ItSnows het volgende:
Wie is het gelukt hem naar bed te krijgen?
Klaas Vaak natuurlijk.. wie anders?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Was het niet juist de bedoeling dat er op GoT minder ge-STFU'ed werdt? Das een lekker voorbeeld dan als je moderators dat gaan doen.

Ik sta volledig achter de topicstarter, dit is niet het eerste topic over de twijfelachtige houding van HlpDsK op 't forum.

Tip richting topicstarter: stuur een mail naar gotcrew@tweakers.net met een goede gefundeerde klacht. It works.

Hoe asociaal AzzKickah zich ook mocht hebben gedragen, HlpDsK hoort daarboven te staan en een normale, volwassen, doordachte reactie te geven om AzzKickah op z'n fout te wijzen. Met STFU e.d. ben je geen haar beter bezig.

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 12 september 2001 18:54 schreef RickJansen het volgende:
Was het niet juist de bedoeling dat er op GoT minder ge-STFU'ed werdt? Das een lekker voorbeeld dan als je moderators dat gaan doen.

Ik sta volledig achter de topicstarter, dit is niet het eerste topic over de twijfelachtige houding van HlpDsK op 't forum.

Tip richting topicstarter: stuur een mail naar gotcrew@tweakers.net met een goede gefundeerde klacht. It works.

Hoe asociaal AzzKickah zich ook mocht hebben gedragen, HlpDsK hoort daarboven te staan en een normale, volwassen, doordachte reactie te geven om AzzKickah op z'n fout te wijzen. Met STFU e.d. ben je geen haar beter bezig.
Dus je geeft de topicstarter gelijk met z'n verdraaide waarheid? |:(

Dat er rustiger aan gedaan moet worden door crew en dat je erboven moet staan kan ik me wel voorstellen, maar iemand als HlpDsK probeert alleen maar in dat uiterst broeierige topic een beetje de sfeer ok te houden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wokschotel
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Laten we het er maar op houden dat ie een tikkeltje moe was, en dan reageer je misschien wat anders. En HlpDsK kan voor mij niets meer verkeerd doen sinds de Miss Italia-verkiezingen :P

De islam kan uw vrijheid schaden

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op woensdag 12 september 2001 18:57 schreef JvS het volgende:

[..]

Dus je geeft de topicstarter gelijk met z'n verdraaide waarheid? |:(
Op woensdag 12 september 2001 16:58 schreef majic het volgende:
Kom even beklag doen over t feit dat Hllpdsk beetje buiten zn boekje aan t gaan is .
Alhoewel hij leuk werk verricht met het encoden van CNN videobeelden naar DIVX en RM voor iedereen op tweakers.net vind ik de manier waarop hij (af)reageerd tegen bepaalde mensen op het forum die t niet helemaal eens zijn met zijn visie echt BE-LACHELIJK.

Gewoon schandalig, hij heeft zijn rol als MODERATOR totaal ondergeschoven, en te pas en te onpas valt hij uit naar mensen.
Tot hier aan geef ik hem 100% gelijk en ben ik het 100% met hem eens ja. Is dat zo raar? If so, waarom?

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:04

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Even een opmerking.
Omdat ik nachtdienst heb, straks ook weer ja, kon ik alles een beetje volgen. Het topic ging en gaat nog zo snel dat als je reageer op iemand je makkelijk 3 - 4 pagina's verder bent. Zeker de inbellers. Daarom kunnen reacties behoorlijk laat opduiken.
Was ook de reden dat ik niet kon posten. Het werk gaat voor en de pagina vlogen voorbij.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op woensdag 12 september 2001 18:57 schreef JvS het volgende:
Dat er rustiger aan gedaan moet worden door crew en dat je erboven moet staan kan ik me wel voorstellen, maar iemand als HlpDsK probeert alleen maar in dat uiterst broeierige topic een beetje de sfeer ok te houden.
Pardon??? Heb je z'n reacties uberhaubt gelezen??
Op woensdag 12 september 2001 14:18 schreef HlpDsK het volgende:
Bah bah :r

Ik werk me uit de naad om videobeelden te brengen, en wat krijg ik als dank? GEZEUR! :r :r

Hij is in Real, en daar blijft het bij. Lust je geen Real, dan heb je pech!

Ondankbaar gedoe :(
Op woensdag 12 september 2001 14:13 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dan ga je zelf grabben :r
Hmjaaa.. daar maak ik heel duidelijk op uit dat hij de sfeer in het topic erg belangrijk vindt ja.. :?

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Rick je hebt een punt met je laatste reply, hij had dat wel wat vriendelijker mogen verwoorden (oh wat zeg ik dat netjes :P).

Feit is dat hij zijn best doet om videobeelden voor iedereen beschikbaar te stellen zodat ook iedereen over hetzelfde kan praten en een ieder het nog eens (frame per frame) na kan kijken. Als hij dat doet in .rm-formaat en er beginnen mensen te klagen of hij het niet in DivX (4.x) formaat had kunnen doen, kan ik me goed voorstellen dat hij wel een beetje over de zeik raakt jah. Maar ik ben het met je eens dat hij het misschien wel ietsje anders had kunnen brengen, ik heb echter de exacte posts nog niet gezien aan de hand waarvan hij deze 'uitspraken/-barstingen' heeft gedaan, dus pak me er niet op.

Bericht hierboven

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee ik heb dat topic niet meer gevolgd (tot gisteravond 01:00 oid) en daarvoor was het gewoon "om en om" proberen die (monsterlijk grote) thread in de gaten houden.

Wat-ie daar zegt heb ik inderdaad niet gelezen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

ddag Ik heb die bewuste draad niet gelezen, maar ik ga hier toch reageren. Ik wordt namelijk een beetje moe van alle HlpDsK-bash topics.

Er staat daar een afschuwelijk lange thread, alle mods zijn druk bezig de chaos overal op het forum te herstellen, en HlpDsK levert een grote bijdrage door deze afschuwelijk lange thread voor zijn rekening te nemen.

Bah, wat ziek dat mensen dan altijd op hem in moeten hakken :r

* Diadem bedankt HlpDsK

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Nou ik zat op dat moment midden in dezelfde discussie en ik vind de kritiek op HlpDsK zwaar overtrokken. Die AzzKickah zat gewoon op een irritante manier aandacht te vragen en HlpDsK zegt daar wat van, en nog volledig volgens de regels ook.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ja joh, bestempel het maar weer meteen als een bash topic. Kunnen we niet een keer gewoon kritiek lezen zoals het er staat en verderlezen als de topictitel? Dank u.

Courage: HlpDsKs gedrag daar is niet volgens de regels te noemen, waarschijnlijk door slaapgebrek, maar dan nog. Je hoort bezoekers niet op zo'n manier te behandelen, hoe fout ze ook zijn. Andere bezoekers lezen het namelijk ook, en ik zou me niet verbazen als die gaan denken "Nou, HlpDsK mag het, dus ik mag het ook!".

Verwijderd

modjes gaan wel vaker uit hun boekje heb ik net gemerkt..

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 19:36 schreef _Sanniej_ het volgende:
modjes gaan wel vaker uit hun boekje heb ik net gemerkt..
Ja, er was er zelfs 1 die heeft alle HK bans verwijderd.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 12 september 2001 19:39 schreef ItSnows het volgende:
Ja, er was er zelfs 1 die heeft alle HK bans verwijderd.
Ja, belachelijk niet? :P

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 19:41 schreef ACM het volgende:

[..]

Ja, belachelijk niet? :P
Echt wel. Als ik dat had geweten had ik der ook 1 aangevraagd ;)

En Nielsz is gek :P

• The Legend
  • Laatst online: 08:01

The Legend

*Plop*

Ik vind ook dat hij soms wat raar reageert. Vannochtend post ik met de vraag of iemand ff kan samenvatten wat er vannacht is gebeurt, reageert hij met: "Je moet gewoon lezen" Even later worden er veel IP's gepost voor het uppen en downen van pics en filmpjes en dan post hij meerdere malen: "Weet iemand het IP van die FTP ook weer??"
Krom :? Jah...

Ik ben toch malle pietje niet!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mwoh ik heb het hele topic gevolgd, van het begin tot eind, en ik moet HlpDsK in dit geval wel gelijk geven.

Dit betekent niet dat ik zn hielen wil likken (ik heb in het verleden weleens botsingen met hem gehad, bv Herman Brood-topic), maar je merkt hoe een dergelijke thread verloopt en de 'sfeer' die daarin hangt. Zo'n thread kan namelijk nogal grillig verlopen over zo'n gevoelig onderwerp, en Azzkickah was in dit geval degene die erg irriterend ging lopen schreeuwen, waar HlpDsK nog normaal op reageerde (imo).

Dat HlpDsK er een reputatie op nahoudt niet altijd even correct te posten, zou kunnen, maar elke zaak moet op zichzelf staan en objectief bekeken kunnen worden. Voorwaarde in dit geval vind ik dat je minimaal de hele thread hebt mee moeten maken. Dan begrijp je HlpDsKs irritatie.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 september 2001 19:55 schreef LuNaTiC een mooi stukkie:
* Gardocki agrees

They made me do it.

• Theeboon
  • Laatst online: 01-12 17:32

Theeboon

theebonen bestaan!

Mwah, is wel vaker voorgekomen. Ik en anderen ergeren ons wel vaker aan z'n gedrag maarja, veel heb je er toch niet over te zeggen.

Hij 'praat' meestal met zo'n instelling van 'ik heers over je dus je moet mij gehoorzamen'
Ga je me nou staan uitzeiken? Het lef!
of
Zeg! wil jij een ban ofzo?!
Call me crazy maar daar erger ik me behoorlijk aan.
Iets professioneler mag van mij wel.

"I sit in my room and imagine the future."

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:33

Sharky

Skamn Dippy!

Op woensdag 12 september 2001 20:46 schreef Theeboon het volgende:
Mwah, is wel vaker voorgekomen. Ik en anderen ergeren ons wel vaker aan z'n gedrag maarja, veel heb je er toch niet over te zeggen.
je bent idd niet de eerste die er zich aan ergert. hij heeft wat lange tenen en is eigenwijs. geen fijne combinatie.

This too shall pass

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 18:59 schreef rdgf het volgende:
En HlpDsK kan voor mij niets meer verkeerd doen sinds de Miss Italia-verkiezingen :P
LOL, pziez :P

En ik heb de New York draad, waar t hier om gaat, ook gevolgd natuurlijk, Azzkicka was gewoon irritant.
Hij kreeg niet meteen antwoord, vroeg toen nog een keer dezelfde vraag in allemaal hoofdletters. Niet echt passend in het New York topic.

Iemand attendeerde hem daarop, die werd toen door Azzkickah uitgescholden voor lijer.

Toen zei HlpDsk "stfu en let op je caps".
Terecht, want met lijer wordt k*nkerlijer bedoelt. Nogal kwetsend voor veel mensen.
edit: tiepvaut

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 12 september 2001 20:50 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

je bent idd niet de eerste die er zich aan ergert. hij heeft wat lange tenen en is eigenwijs. geen fijne combinatie.
kan ik enigszins in meegaan, hij komt best vaak bot over...

maar puur afgaande op dat draadje geef ik hem echt voor de volle honderd procent gelijk.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op woensdag 12 september 2001 20:46 schreef Theeboon het volgende:

Hij 'praat' meestal met zo'n instelling van 'ik heers over je dus je moet mij gehoorzamen'
[..]

of
[..]

Call me crazy maar daar erger ik me behoorlijk aan.
Iets professioneler mag van mij wel.
Hmmz.. Ging iets fout..

Anyway.. Ik denk dat het in dit geval toch wel iets anders lag.. Deze quotes waren namelijk tegen Icestorm gericht.. Dus die moet je denk ik ook gewoon met een knipoog kunnen zien..

• Theeboon
  • Laatst online: 01-12 17:32

Theeboon

theebonen bestaan!

Op woensdag 12 september 2001 21:14 schreef Twynn het volgende:
Deze quotes waren namelijk tegen Icestorm gericht.. Dus die moet je denk ik ook gewoon met een knipoog kunnen zien..
Kan zijn, maar dit is niet 't enige.
Ik zie gewoon bij sommige moderators hoe het wel moet en meestal zie ik dat niet bij HlpDsk.

Maargoed, dit is mijn mening.

"I sit in my room and imagine the future."

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als iemand nietsvermoedend een topic opent over iets wat over die ramp gaat, en een zgn. "hlpdsk" begint te kotsen dat er al iets ergens over staat in de hoofd-thread..

Nou, sorry, dan breekt er bij mij wat; niemand (behalve hij waarschijnlijk) die een normaal leven heeft, kan in een topic van ruim 5500 posts nog weten wat er allemaal gepost is.

Het is gewoon een zielig figuur zonder social life
(no flame intended)

Ik doel op deze thread

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 22:14 schreef Gunner het volgende:
Het is gewoon een zielig figuur zonder social life
(no flame intended)
En jij bent bij deze iemand met een waarschuwing.
Als je een probleem met iemand hebt is het niet normaal dat je keihard op de man gaat spelen.
FYI, er werd gisteren in "shifts" gewerkt met het toezicht van die thread.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op woensdag 12 september 2001 22:27 schreef johnny appleseed het volgende:

FYI, er werd gisteren in "shifts" gewerkt met het toezicht van die thread.
Dat wil toch niet zeggen dat iedereen alles maar kan lezen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 12 september 2001 20:56 schreef AirHead het volgende:

[..]

LOL, pziez :P
Idioot die ik was, ik had het niet door, 'ga maar naar huis', whoehaha :P :)
En ik heb de New York draad, waar t hier om gaat, ook gevolgd natuurlijk, Azzkicka was gewoon irritant.
Hij kreeg niet meteen antwoord, vroeg toen nog een keer dezelfde vraag in allemaal hoofdletters. Niet echt passend in het New York topic.

Iemand attendeerde hem daarop, die werd toen door Azzkickah uitgescholden voor lijer.

Toen zei HlpDsk "stfu en let op je caps".
Terecht, want met lijer wordt k*nkerlijer bedoelt. Nogal kwetsend voor veel mensen.
edit: tiepvaut
Vooral dat laatste is erg zat. stfu is ook niet zo netjes, maar in dit geval wel terecht.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Dit geloof je toch niet.

Dan word Rick afgezeken, dan word HlpDsK afgezeken.

Who's next :?

ok deze is overbodig maar ik wil dit toch ff de groep in gooien.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 22:41 schreef rdgf het volgende:

[..]

Idioot die ik was, ik had het niet door, 'ga maar naar huis', whoehaha :P :)
[..]

Vooral dat laatste is erg zat. stfu is ook niet zo netjes, maar in dit geval wel terecht.
[offtopic, only understandable by rdgf :) ]
Ja en ik je ook maar proberen wakker te schudden met "virtueel huis" :P en jij weer zeggen kom maar langs bij mij thuis :D , bedankt voor t hypothetische biertje trouwens :P
[/offtopic, only understandable by rdgf :) ]

En idd, de topicstarter is erg aan t zoeken geweest om maar ff iets te vinden, mieren...... :P

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil alleen nog ff zeggend at met lijer niet meteen kankerlijer bedoelt wordt hoor. Ik gebruik het woord lijer ook wel eens, maar ik bedoel daar absoluut niet kankerlijer (:r) mee.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 12 september 2001 23:02 schreef pier het volgende:
Dit geloof je toch niet.

Dan word Rick afgezeken, dan word HlpDsK afgezeken.

Who's next :?
Jij, als je zo doorgaat?

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 12 september 2001 23:07 schreef AirHead het volgende:

[..]

[offtopic, only understandable by rdgf :) ]
Ja en ik je ook maar proberen wakker te schudden met "virtueel huis" :P en jij weer zeggen kom maar langs bij mij thuis :D , bedankt voor t hypothetische biertje trouwens :P
[/offtopic, only understandable by rdgf :) ]

En idd, de topicstarter is erg aan t zoeken geweest om maar ff iets te vinden, mieren...... :P
Hehe, LOL, sufferd die ik was, en jij met je self-destructing message, en HlpDsK maar aanwijzingen geven, ik heb zelden zo gelachen op GoT :P :) Maar okay, dit was off-topic ;)

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
In alle objectiviteit heb ik me nog eens door 300 berichten in dat draadje geworsteld, en ben van mening dat

- een dergelijke massale draad moet strak gemod wrden om excessen te voorkomen

- azzkickah begon vragen op een vervelende manier te vragen

- hlpdsk geeft eerst gewoon antwoord, wordt dan uitgescholden, corrigeert op een redlijk softe manier

- azzkickah bied'z'n excusese aan

- de draad gaat gewoon weer door.

Wat me opvalt is dat er hier een veel groter punt van gemaakt wordt dan in de draad zelf. ja hlpdsk was misschien wat kortaf, maar met 1 à 2 nieuwe berichten per seconde, kun je geen 5 minuten lang een glorievol stuk proza typen, omdat je dan 100 of meer berichten achetrloopt, en in 100 berichten kan een situatie volledig uit de hand lopen.

Als laatste 2 dingen, de topic starter heb ik niet meer gezien (troll ??), en azzkickah, waarom reageert die niet ?

• majic
Ik ventileer mijn mening en ben niet vies van kritiek die ik incasseer, dus gewoon lezen wat mensen er van vinden is voor mij meestal genoeg tot ik denk dat er iets niet gezegd is nog.

Ik ben simpelweg van mening dat de proffesionaliteit van een mod altijd aanwezig moet zijn en niet mag lijden onder tijddruk, aantal posts of slaapgebrek. Als dat wel zo is hoort die mod gewoon even een lekkere pauze te nemen en iemand anders t werk te laten doen , imho.
Op donderdag 13 september 2001 08:36 schreef zeef het volgende:
In alle objectiviteit heb ik me nog eens door 300 berichten in dat draadje geworsteld, en ben van mening dat

- een dergelijke massale draad moet strak gemod wrden om excessen te voorkomen

- azzkickah begon vragen op een vervelende manier te vragen

- hlpdsk geeft eerst gewoon antwoord, wordt dan uitgescholden, corrigeert op een redlijk softe manier

- azzkickah bied'z'n excusese aan

- de draad gaat gewoon weer door.

Wat me opvalt is dat er hier een veel groter punt van gemaakt wordt dan in de draad zelf. ja hlpdsk was misschien wat kortaf, maar met 1 à 2 nieuwe berichten per seconde, kun je geen 5 minuten lang een glorievol stuk proza typen, omdat je dan 100 of meer berichten achetrloopt, en in 100 berichten kan een situatie volledig uit de hand lopen.

Als laatste 2 dingen, de topic starter heb ik niet meer gezien (troll ??), en azzkickah, waarom reageert die niet ?

• Mart!
  • Laatst online: 30-10 10:59
Zo'n grote thread kan gewoon niet gemod worden door 1 persoon. Ik heb me ook geeegerd aan mensen die:
- binnen komen vallen en beginnen te vragen voordat ze een aantal pagina's hebben teruggelezen
- binnenvallen en denken een nieuwtje te posten wat later al blijkt te zijn langsgekomen
- mensen die met elkaar in discussie gaan, terwijl het topic is bedoeld om NIEUWS te brengen
- mensen die grappig proberen te doen

Ik heb een tweetal keren dit soort dingen aangehaald in een post van mijn kant. Dat HlpDsk kortaf en misschien wat bot reageert op dit soort dingen: neem het voor lief, het gaat hier om een uitzonderlijke situatie en hier mag men dus wat mij betreft enigszins afwijken van de regels.

Waar ik me meer aan erger zijn:
Signatures als: "Ik vind het heeel erg wat daar nu allemaal gebeurt en ik hoop dat de daders misschien land ALLEMAAL dood gaan!!!!!!!!!!" (Qorne)
Of deze icon (Reefer):

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/ego/cracky99/laden.gif

Minstens net zo ziek toch? Ok, dat er iets moet gebeuren is duidelijk, je mening geven in een topic vindt ik ook Ok, maar op deze manier het forum 'vervuilen', nee dank je.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 09:07 schreef majic het volgende:
Ik ventileer mijn mening en ben niet vies van kritiek die ik incasseer, dus gewoon lezen wat mensen er van vinden is voor mij meestal genoeg tot ik denk dat er iets niet gezegd is nog.

Ik ben simpelweg van mening dat de proffesionaliteit van een mod altijd aanwezig moet zijn en niet mag lijden onder tijddruk, aantal posts of slaapgebrek. Als dat wel zo is hoort die mod gewoon even een lekkere pauze te nemen en iemand anders t werk te laten doen , imho.
[..]
Soms zijn modjes misschien net mensen :? ........... Overdrijf toch allemaal niet zo.....

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 12 september 2001 21:14 schreef Twynn het volgende:
Anyway.. Ik denk dat het in dit geval toch wel iets anders lag.. Deze quotes waren namelijk tegen Icestorm gericht.. Dus die moet je denk ik ook gewoon met een knipoog kunnen zien..
Ja die kwoots waren tegen mij gericht en dat heb ik al uitgelegd aan HlpDsK dus die kun je overslaan.

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb me eerlijk gezegd ook wel wat zitten ergeren aan HlpDsk. Het kwam allemaal wat hooghartig over.

Menigmaal stevige uitspraken van 'm gezien in andere draadjes met gevoelige onderwerpen, maar nu in ene de moraalridder. Zijn verheven status begint zo nu en dan toch wat met 'm te doen, vrees ik.

Daar ernstig over klagen heeft geen zin, maar ietwat consequenter gedrag zou ik zeer op prijs stellen. Als mod gaat 't je beter af als onafhankelijke derde, dan als fanatieke meeposter...

Verwijderd

Hlpdsk's reacties zijn soms impulsief, in draadjes waar iemand het niet eens is met hetgeen hij zegt bijvoorbeeld. Twee weken geleden ofzo werd ik uitgemaakt voor analfabeet toen ik op een spelfout wees in een reactie, dit terwijl hij zelf verkeerd zat (daar werd hij ook door een andere user op gewezen). Excuses o.i.d. kunnen er dan niet af, voelt hij zich daar misschien te goed voor? Ik kan het me wel voorstellen, hij is tenslotte kampioen zinloos posten.
Pagina: 1