Geluid Flitsmeister en Spotify

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van Noten
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 27-09-2024
Hoi,

Ik rijd sinds kort in een Tesla Model 3 van 2020. Tijdens het rijden gebruik in de Spotify app in het scherm van de navigatie, hiervoor heb ik Premium Connectivity aangeschaft. Op mijn iPhone gebruik ik de app van Flitsmeister. Mijn telefoon is via Bluetooth gekoppeld en ik kan dus bellen over de speakers van de auto. Het lijkt erop dat nu ik muziek luister via de Spotify app van het navigatiesysteem, hij meldingen van Flitsmeister niet meer over de speakers van de auto kan melden.

Hebben jullie dit probleem ook, of weet je hier een oplossing voor?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alle reacties

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-07 17:29
Ik weet niet hoe het op iOS is maar op mijn telefoon kan ik in ieder geval de optie gebruiken om het kanaal aan te passen voor bluetooth, en ook de optie om een "call" te simuleren en dan speelt FM de melding af via handsfree bellen audio. Zie je zoiets ergens in je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-07 21:47

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Ik heb Android Google pixel 7a met de zelfde issues.
Ook met mijn vorige telefoon had ik dit issue, geluid dat wel niet wordt afgespeeld.
Ben een tijd bezig geweest met tickets bij flitsmeister maar ze kwamen er niet uit en wilde er geen effort in steken omdat er belangrijkere tickets waren met grotere en belangrijkere ontwikkelingen.

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soltani
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-05 21:05
Heb precies hetzelfde probleem sinds een kleine week. Heel irritant!!!