Ik zoek eigenlijk een gaming monitor. Nu las ik de BBG voor gaming monitoren, maar ik wilde me even laten adviseren over het volgende.
Ik heb boven momenteel een LG beeldscherm welke ik gebruik voor gaming. Ik geloof dat dit de LG UltraGear 27GQ50F-B Zwart is, maar ik ben momenteel niet thuis.
Ik heb de volgende specs in mijn pc:
AMD Ryzen 7 5800X3D Processor
Gigabyte B550 Aorus Elite V2 - Moederbord
MSI Radeon RX 6600 XT MECH 2X 8G OCV1 - Videokaart8 GB GDDR6
Beneden heb ik een PS5 waar ik ook soms op game. Maar PC heeft voorkeur.
Echter, ik wil graag een monitor waar ik zowel op PC als PS5 het beste beeld krijg.
In de BBG staat bijvoorbeeld de MSI MAG 323UPF. Ik vraag me een beetje af of mijn (PC) setup toereikend is om daar het maximale uit te halen of dat ik daarmee eigenlijk alleen 1920x1080 moet blijven gamen en dat een betere monitor niet echt voordeel zal bieden op dat gebied.
Ook als er een monitor is waar ik wel daadwerkelijk beter beeld mee zal krijgen maar mogelijk een tussenstap zou zijn, hoor ik dit graag. Qua budget hoop ik rond de 500 euro uit te komen, maar ik sta open voor suggesties.
Games die ik speel zijn:
- Escape from Tarkov
- Paradox Games
Op PS5 speel ik veelal SP games:
- Last of Us
- God of War etc.
Mogelijk dat jullie mij hier in kunnen adviseren. Alvast bedankt
Ik heb boven momenteel een LG beeldscherm welke ik gebruik voor gaming. Ik geloof dat dit de LG UltraGear 27GQ50F-B Zwart is, maar ik ben momenteel niet thuis.
Ik heb de volgende specs in mijn pc:
AMD Ryzen 7 5800X3D Processor
Gigabyte B550 Aorus Elite V2 - Moederbord
MSI Radeon RX 6600 XT MECH 2X 8G OCV1 - Videokaart8 GB GDDR6
Beneden heb ik een PS5 waar ik ook soms op game. Maar PC heeft voorkeur.
Echter, ik wil graag een monitor waar ik zowel op PC als PS5 het beste beeld krijg.
In de BBG staat bijvoorbeeld de MSI MAG 323UPF. Ik vraag me een beetje af of mijn (PC) setup toereikend is om daar het maximale uit te halen of dat ik daarmee eigenlijk alleen 1920x1080 moet blijven gamen en dat een betere monitor niet echt voordeel zal bieden op dat gebied.
Ook als er een monitor is waar ik wel daadwerkelijk beter beeld mee zal krijgen maar mogelijk een tussenstap zou zijn, hoor ik dit graag. Qua budget hoop ik rond de 500 euro uit te komen, maar ik sta open voor suggesties.
Games die ik speel zijn:
- Escape from Tarkov
- Paradox Games
Op PS5 speel ik veelal SP games:
- Last of Us
- God of War etc.
Mogelijk dat jullie mij hier in kunnen adviseren. Alvast bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door Kaasdipje op 26-09-2024 12:33 ]