Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Iemand? van tweakers?Op woensdag 12 september 2001 17:12 schreef saviour het volgende:
Iemand had een tijd geleden een scrollbar gemaakt dmv PHP, hij gebruikte dat ook voor Winamp
PHP vindt ik ook prima, maar enig idee waar ik het kan vinden???
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
^^^up^^^
Iemand een idee? Al is het ook maar iets?
MZL Spyro
MZL Spyro
foei! je mag niet schoppen!Op vrijdag 14 september 2001 12:44 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
^^^up^^^
MZL Spyro
ik kan je niet helpen, maar ben wel geinteresseerd in je product (damn, dat klinkt ernstig!) waar isset voor? voor de lol gewoon? of heeft het nog nut (dat klinkt niet zo tactisch gloof ik, maar goed, je begrijpt wel wattik bedoel
We've got that ring of confidence
Het product:
dynamische display van contents van de harde schijf(ven) + inhoud cd/dvd player. Via webinterface te bedienen met muis of touchscreen. In eerste instantie voor home-cinema/jukebox (300 CD's op een compu ipv lossen hoesjes; is vriendin ook blij mee
)
De vraag is eigenlijk meer een gadget. Omdat de interface full-screen op de voorgrond draait zie je winamp niet lopen....., maar het is wel leuk om te zien wat er nu loopt.
MZL Spyro
dynamische display van contents van de harde schijf(ven) + inhoud cd/dvd player. Via webinterface te bedienen met muis of touchscreen. In eerste instantie voor home-cinema/jukebox (300 CD's op een compu ipv lossen hoesjes; is vriendin ook blij mee
De vraag is eigenlijk meer een gadget. Omdat de interface full-screen op de voorgrond draait zie je winamp niet lopen....., maar het is wel leuk om te zien wat er nu loopt.
MZL Spyro
Het was iemand van Tweakers ja, ik heb alleen geen flauw id meer hoe die persoon heet.
Misschien als je in LA zoekt op "php in sig" ofzo? Misshien heb je geluk...
Misschien als je in LA zoekt op "php in sig" ofzo? Misshien heb je geluk...
Pagina: 1