For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Vraag
Beste antwoord (via MrMarcie op 28-09-2024 23:18)
Je sluit dan gewoon je monitorkabel aan op het moederbord en de software bepaalt welke gpu het beeld geeft.
Dat kun je dan instellen in de gpu-drivers.
Alle reacties
https://www.techpowerup.c...radeon-rx-6700-xt/35.html
Als de jouwe 30W trekt gaat er iets mis?
Edit, gaat dit tegenwoordig niet vanzelf als je het scherm op het moederbord aansluit?
[ Voor 26% gewijzigd door mitsumark op 26-09-2024 01:27 ]
Ik heb er 2 schermen aan hangen. Een 32" 3440x1440 en een 27" 2560X1440. Die 30Watt is met Linux. Windows weet ik niet, die gebruik ik alleen met gamen.mitsumark schreef op donderdag 26 september 2024 @ 01:22:
Als je er maar 1 scherm aan hebt hangen verbruikt de 6700xt bijna niks, je kunt imo beter de igp in de bios uitzetten.
https://www.techpowerup.c...radeon-rx-6700-xt/35.html
Als de jouwe 30W trekt gaat er iets mis?
Edit, gaat dit tegenwoordig niet vanzelf als je het scherm op het moederbord aansluit?
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Je sluit dan gewoon je monitorkabel aan op het moederbord en de software bepaalt welke gpu het beeld geeft.
OK, ik begrijp het. Werkt dat zo? Dan ga ik me daar even in verdiepen. Als dat voor mij gaat werken dan ga ik upgraden naar een AMD5 systeem. Zeker als dat ook zo in Linux werkt. Heb een AMD GPU dus dat is al een pro bij Linux.White Feather schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:58:
Bij AM5 heb je toch gewoon hybrid graphics? Daarbij kun je igpu gebruiken voor het normale 2D-werk en als je gaat gamen, gebruikt hij de dgpu.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMarcie op 28-09-2024 23:20 ]