Binnenkort wordt er een nieuwe robotmaaier bij ons geïnstalleerd. Helaas moet deze op het gras staan, waardoor de huidige plek onder een struik, waar de oude (kapotte) maaier stond, niet meer geschikt is. We hebben besloten de nieuwe maaier helemaal achter in de tuin te plaatsen, en ik overweeg om daar meteen een (dubbel) stopcontact aan te laten leggen, in plaats van alleen het maaistation van stroom te voorzien.
Aangezien er kleine kinderen in de tuin spelen, ben ik op zoek naar een (dubbel) stopcontact dat niet alleen waterdicht, maar ook kindveilig is. Een snelle zoekopdracht op Google leidde me naar dit product, maar ik vraag me af of er misschien betere opties zijn. (deze lijkt ook maar beperkt kindvriendelijk)
Kan iemand me adviseren?
Aangezien er kleine kinderen in de tuin spelen, ben ik op zoek naar een (dubbel) stopcontact dat niet alleen waterdicht, maar ook kindveilig is. Een snelle zoekopdracht op Google leidde me naar dit product, maar ik vraag me af of er misschien betere opties zijn. (deze lijkt ook maar beperkt kindvriendelijk)
Kan iemand me adviseren?