Vraag

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-05 21:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
smartphone .

Wat is je budget?
max €400,00.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
bellen, sms'n, mails beantwoorden, goede foto's nemen, veel apps kunnen gebruiken, veel geheugen

Wat heb je zelf al gevonden?
ben tevreden van mijn Huawei, Xiaomi of iPhone spreken me ook aan

Welke vragen heb je hier nog over?
refurbished iPhone interessant?

Alle reacties

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tussen welke modellen twijfel je op dit moment en waarom?

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoi, op dit forum verwachten we dat de bezoekers ook zelf wat onderzoek doen. Welke modellen heb je bekeken, hoe ben je tot je specificatie voorkeuren gekomen en welke modellen van die fabrikanten vind je interessant?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ronalnilson kijk voor je onderzoek ook eens naar https://tweakers.net/best-buy-guide/smartphones/

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 14:32
veel geheugen
Ook de definitie van 'veel' is van belang. De een zou 64GB al genoeg vinden, en voor de ander is dat pas 256GB.

Verder zou ik zeggen dat elk moderne smartphone voldoet aan je eisen.
De uitblinker van je eis is een goede camera. Dus ik zou eens gaan opzoeken welke modellen van je voorkeur merken goed uit de test komen betreft camera.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De (Xiaomi) Redmi Note 13 Pro+ 5G heeft een uitstekende camera, en de versie met 12GB RAM valt ook binnen je budget: product: Redmi Note 13 Pro+ 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-05 21:35
Me vrouw zou kijken naar refurbished iPhone. Kwam uit op de iPhone 12 maar ik heb gezien dat de laatste update volgend jaar is ....

XIAOMI NOTE 13 PRO ziet er zeker goed uit. Maar me vrouw maakt zich dan zorgen over de bloatware bij de merk Xiaomi.

Ook bij vermeld ze heeft nog nooit en ik ook niet een iPhone gehad. Dus daar weten we weinig van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
ronalnilson schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:02:
Me vrouw zou kijken naar refurbished iPhone. Kwam uit op de iPhone 12 maar ik heb gezien dat de laatste update volgend jaar is ....

XIAOMI NOTE 13 PRO ziet er zeker goed uit. Maar me vrouw maakt zich dan zorgen over de bloatware bij de merk Xiaomi.

Ook bij vermeld ze heeft nog nooit en ik ook niet een iPhone gehad. Dus daar weten we weinig van...
Bij Xiaomi krijg je inderdaad behoorlijk veel bloatware, maar het is wel te verwijderen. Kost enkel wat moeite bij het eerste gebruik. Een goed alternatief zonder bloatware is de Nothing Phone (2a). Iets boven budget is er ook nog de Nothing Phone (2a) Plus met iets sneller laden en een betere selfie camera. Maar voor die prijs wordt de Pixel 8a met 7 jaar updates(3 jaar meer dan de (2a) Plus) ook een optie.

De iPhone 12 krijgt volgens mij nog 2 jaar updates, maar in ieder geval duidelijk minder lang dan recente toestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door RepareerDroid op 27-09-2024 19:06 ]

Pagina: 1