Bizar, wij hebben precies hetzelfde. Witte, soms gloednieuwe hemden en t-shirts, gooi ze een paar keer in de was en hup, vlekken erin. Het probleem lijkt bij ons iets minder dan bij Matthias: niet die donkere druppels, maar alleen die gestreepte vlekken zoals op zijn onderste afbeelding.
Bosch wasmachine WAYH2742NL uit 2018.
Wij wassen op 30 graden, snel programma ca. 1 uur.
We gebruiken sinds ongeveer 2 jaar van die nieuwe wasmiddeldoekjes van Robijn Stralend Wit. Ik heb het vermoeden dat de klachten toen ook pas begonnen zijn, maar heb e.e.a. nog niet gestructureerd onderzocht. Werk aan de winkel dus. Het wasmiddel lijkt me een goede kanshebber als oorzaak.
@MatthiasG Ik ben benieuwd of jij ondertussen meer info hebt. Welk wasmiddel gebruik je bijvoorbeeld?
Hier onze kleding:
:strip_exif()/f/image/QVe4nOgXDZPlIZLyqB3Gnt6w.jpg?f=fotoalbum_large)
Bosch wasmachine WAYH2742NL uit 2018.
Wij wassen op 30 graden, snel programma ca. 1 uur.
We gebruiken sinds ongeveer 2 jaar van die nieuwe wasmiddeldoekjes van Robijn Stralend Wit. Ik heb het vermoeden dat de klachten toen ook pas begonnen zijn, maar heb e.e.a. nog niet gestructureerd onderzocht. Werk aan de winkel dus. Het wasmiddel lijkt me een goede kanshebber als oorzaak.
@MatthiasG Ik ben benieuwd of jij ondertussen meer info hebt. Welk wasmiddel gebruik je bijvoorbeeld?
Hier onze kleding:
:strip_exif()/f/image/QVe4nOgXDZPlIZLyqB3Gnt6w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eInyQCj2iY1GyTRlSMBzij0Q.jpg?f=fotoalbum_large)