Bol.com, geen afhaalpunt te selecteren.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.461 views

• jd15
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-05 13:19
Hoi,

Als ik iets online bestel kies ik altijd voor afhalen bij een afhaalpunt als dat mogelijk is. Nu zag ik bij Bol bij twee artikelen (verkoop Bol zelf, geen partner) staan dat een afhaalpunt mogelijk was. Echter als ik ga bestellen met geen mogelijkheid een afhaalpunt te selecteren. Wat dus wel in de advertenties stond.

Op Reddit zag ik een topic van iemand die dit ook had. Een kennis 30 kilometer verderop kon dit wel selecteren. (als dit verhaal waar is)

In mijn woonplaats diverse PostNl afhaalpunten.

Vraag me af wat Bol nou zit te klooien met afhaalpunten gezien die post op Reddit. De een wel, de ander niet?

Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
Ben zelf een tijdje terug juist om die reden gestopt bij Bol.com. Ik zag wel een afhaal[punt maar dat was dan niet in mijn eigen woonplaats maar een 15KM verderop. Dit terwijl er diverse Postnl en DHL punten enzo zijn.

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 14:32
Wat is het product als ik vragen mag?
Een kennis 30 kilometer verderop kon dit wel selecteren. (als dit verhaal waar is)
Dit lijkt mij niet correct, want ik kan zelf een afhaalpunt kiezen door het hele land. Dus heeft niks met je locatie te maken.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje de discussiewaarde van dit topic. Dit is een vraag die de klantenservice van Bol. beter voor je kan beantwoorden en de laatste keer dat ik keek, zijn wij die niet.

Ik doe dit topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.