Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
MIschien gaat die gewoon niet harder?
Onthou goed dat de ene cpu de andere niet is...
Onthou goed dat de ene cpu de andere niet is...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
1.75V??? Zoveel is dat nog niet hoor. Ik heb de mijne net op 2.3V gehad en heeft het ook overleeft hoor. Je kunt makkelijk tot 1.85V gaan hoor. Misschien dat het dan werkt. Heb je het geheugen op CAS2 of 3 staan? Als je het op 2 hebt staan zet het dan even op 3 misschien dat dat helpt.Op woensdag 12 september 2001 16:26 schreef MGSNK het volgende:Oh, ja ik heb notabene de vcore proberen te verhogen naar 1.75 maar dat hielp ook niet.
Greetz
hmmmmmm, kheb een radeon, denk dat die wel gewoon 133/33/33 wil doen, geheugen draait CAS 3!!! hmmmm, vcore hoger... misschien goed idee, en ja, nu draait ie wel 825, maar niet erg stabiel.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
je 650 op 800??? Ik kreeg mijn pIII 500 niet hoger als 575, was wel een c stepping, maar me mobo lag dwars.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
hij is ook te warm
40 graden voor een pIII650 is gewoon warm, kijk een sof je hem kouder kan krijgen, ook ff voltage verhogen etc.
hmmmmmmm, zoals ik al zei, op 800 is is 40 graden, das dus helamaal niet veel, en nee, voltage verhogen had geen nut, hij wilde gewoon niet langs de post komen, laat staan POSTEN
Verwijderd
Moet je de voltage mod effe proberen. Heb ik gister ook gedaan. Leverde me 50mhz meer op.
http://www.overclockers.com/tips630/
Wel eerst effe goed lezen. En zorg dat je geen andere pinnetjes raakt als je het uit gaat voeren.
Greetz
http://www.overclockers.com/tips630/
Wel eerst effe goed lezen. En zorg dat je geen andere pinnetjes raakt als je het uit gaat voeren.
Greetz
k, dat gaan we maar ff lezren, thankz man!!!

jullie horen het nog wel...
jullie horen het nog wel...
Pagina: 1