Ik ben sinds een paar dagen aan het orienteren voor een nieuwe gaming laptop. Ik heb me laten vertellen dat in de prijscategorie waar ik in zoek (tot 1400, liever iets goedkoper) de ASUS en Lenovo het best zijn (blijkt ook een beetje uit de best buy guide). Ik kijk nu vooral naar een RTX 4070. Ik zal de laptop vooral in huis gebruiken en sporadisch een keer meenemen naar vrienden. Het gewicht en de grootte zijn voor mij dus niet heel belangrijk.
Nu heb ik een aantal modellen gezien en ik was benieuwd of jullie mij advies konden geven.
uitvoering: ASUS TUF Gaming F15 FX507ZI4-LP035W
uitvoering: ASUS TUF Gaming F15 FX507ZI4-LP049W
uitvoering: Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y9008NMH)
Bij de bovenste twee (beide van ASUS) is mij eigenlijk ook een raadsel wat het verschil is, de specs lijken volledig hetzelfde.
Ik was benieuwd of een van deze laptops een goede keus zou zijn? Ik sta ook open voor alternatieven natuurlijk.
Nu heb ik een aantal modellen gezien en ik was benieuwd of jullie mij advies konden geven.
uitvoering: ASUS TUF Gaming F15 FX507ZI4-LP035W
uitvoering: ASUS TUF Gaming F15 FX507ZI4-LP049W
uitvoering: Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y9008NMH)
Bij de bovenste twee (beide van ASUS) is mij eigenlijk ook een raadsel wat het verschil is, de specs lijken volledig hetzelfde.
Ik was benieuwd of een van deze laptops een goede keus zou zijn? Ik sta ook open voor alternatieven natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Markusss op 25-09-2024 07:56 ]