"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
wat voor pc is het, want ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat een 60ns simm niet werkte op een mobo.
Verwijderd
niet...Op woensdag 12 september 2001 16:26 schreef Marv het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam nog aan een paar reepjes 70ns fastpage ram?
fastpage is zowiezo altijd al vrij zeldzaam geweest dus dat kun je gewoon wel vergeten.
Ik dus welOp woensdag 12 september 2001 16:52 schreef bakdozium het volgende:
wat voor pc is het, want ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat een 60ns simm niet werkte op een mobo.
Had 2 x 32 mb fastpage ram gekocht (bleek 60ns te zijn) en dat herkende de compu dus niet als geheugen.
Pentium60.
Dat zou jammer zijn...Op woensdag 12 september 2001 16:54 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
niet...
fastpage is zowiezo altijd al vrij zeldzaam geweest dus dat kun je gewoon wel vergeten.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Altijd zeldzaam geweest? Voordat EDO RAM uitkwam was FastPage je van het.
Ik heb hier nog zakken vol met 70 en 60ns Fastpage 4MB blokken liggen. Doe ik nix meer mee en voor mij zo goed als waardeloos. Als je zin hebt om 4x4 in die P60 te stoppen voor Freesco kan ik je dus helpen.
BTW: Heb het wel eens meegemaakt met een 486: geheugen wordt wel herkend, maar windows loopt kloten. Ander geheugen erin, helemaal niet starten. Bleek later: ook 60ns
Ik heb hier nog zakken vol met 70 en 60ns Fastpage 4MB blokken liggen. Doe ik nix meer mee en voor mij zo goed als waardeloos. Als je zin hebt om 4x4 in die P60 te stoppen voor Freesco kan ik je dus helpen.
BTW: Heb het wel eens meegemaakt met een 486: geheugen wordt wel herkend, maar windows loopt kloten. Ander geheugen erin, helemaal niet starten. Bleek later: ook 60ns
stuur maar op hoorOp woensdag 12 september 2001 19:06 schreef _JGC_ het volgende:
Altijd zeldzaam geweest? Voordat EDO RAM uitkwam was FastPage je van het.
ik heb hier nog een paar 486 staan zonder geheugen
Ik wil net zeggen - als je het echt nog hebt liggen, met 4x4 kan ik weer een ouwe pentium de lucht in slingeren. Misschien een ruil met een pentium proc? Heb ze in diverse smaken!
Ik ook Hyunday. Zelfs nog Topless rommel. Als je nog een oude 386 wilt aanzwengelen: ook nog 256K 30p bij de fleet 
Ik ga binnenkort ff een P133 aanzwengelen met die dingen voor een bedrijf wat internet wil delen (FreeSCO
)
Ik ga binnenkort ff een P133 aanzwengelen met die dingen voor een bedrijf wat internet wil delen (FreeSCO
Pagina: 1