Whatsapp zakelijk niet in contactenlijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Hallo,

voor het bedrijf dat ik werk hebben we een Whatsapp Business account gemaakt met ons vast nummer. Maar ondanks dat ik wel al berichten gestuurd heb via dat WBusiness account zie ik via mijn gewone Whatsapp dat nummer niet tussen de beschikbare gesprekscontacten staan en kan ik (of klanten) dus ook niet naar het WBusiness nummer een bericht sturen als er niet al via het WBusineness een gesprek gestart is.

Ik zie alleen maar 'Nodig uit' bij dat nummer staan.

Ik zie in mijn contactenlijst wel andere bedrijven die met een vast nummer Whatsapp gebruiken dus dat zou toch moeten werken? Via de help FAQ word ik niet erg wijzer.

Moet ik nog iets anders instellen/activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Moet je dar niet ook de wápp zakelijke client voor installeren? Zou nogal een puinzooi worden als alle berichten door elkaar lopen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
franssie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:41:
Moet je dar niet ook de wápp zakelijke client voor installeren? Zou nogal een puinzooi worden als alle berichten door elkaar lopen.
Ik heb zowel dus WBusiness app als de normale Whatsapp app op mijn telefoon staan. Omdat het zakelijke nummer niet in de lijst van beschikbare contacten staat kan ik dus ook geen gesprek beginnen wat wel zou moeten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

rmk_ schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:58:
[...]

Ik heb zowel dus WBusiness app als de normale Whatsapp app op mijn telefoon staan. Omdat het zakelijke nummer niet in de lijst van beschikbare contacten staat kan ik dus ook geen gesprek beginnen wat wel zou moeten. |:(
Heb je geen email oid gehad hoe dat zakelijke nummer toe te voegen aan je app? Ik heb het wel met 06 nummers gebruikt maar nog nooit met een vast nummer

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
franssie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:16:
[...]

Heb je geen email oid gehad hoe dat zakelijke nummer toe te voegen aan je app? Ik heb het wel met 06 nummers gebruikt maar nog nooit met een vast nummer
De zakelijke app is ingesteld met het vaste nummer en is gewoon te gebruiken. Maar het is net of dat die nog niet geactiveerd is want ik kan geen berichten sturen naar dat nummer tenzij er vanaf het zakelijke nummer al een gesprek is gestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmk_
Inmiddels opgelost. Het duurde gewoon heel erg lang voordat Whatsapp het nummer had geverifieerd.
Pagina: 1