Sinds de aankoop van ons nieuwe huis ben ik aan het spelen met de mogelijkheden van inrichting van het thuiskantoor. Het is een kleine ruimte voorzien van een groot raam met uitkijk op een weiland. In een ideale situatie komt het bureau zo te staan dat je mooi naar buiten kan kijken. Of dat nu is met een laptop, een boek of mijn pc setup met 2 schermen. Echter wanneer ik in deze setup mijn schermen neer zou zetten, dan is het uitzicht direct geblokkeerd. Ideaal zou het zijn wanneer ik de schermen uit de weg kan bewegen wanneer de pc niet wordt gebruikt.
Nu is mijn vraag of er oplossingen zijn om de schermen met bijvoorbeeld een monitorarm naar de zijkant (uit de weg) te kunnen bewegen? Zeker qua gewicht en dus doorhangen lijkt me dit een lastig verhaal maar wie weet heeft iemand hier ideeën.
Genoeg alternatieve opstellingen maar ik ben voor mijzelf de mogelijkheden op een rijtje aan het zetten.
Hieronder een simpele 3D situatie schets (let niet op het zwevende bureaublad
)
Nu is mijn vraag of er oplossingen zijn om de schermen met bijvoorbeeld een monitorarm naar de zijkant (uit de weg) te kunnen bewegen? Zeker qua gewicht en dus doorhangen lijkt me dit een lastig verhaal maar wie weet heeft iemand hier ideeën.
Genoeg alternatieve opstellingen maar ik ben voor mijzelf de mogelijkheden op een rijtje aan het zetten.
Hieronder een simpele 3D situatie schets (let niet op het zwevende bureaublad
:strip_exif()/f/image/rme6BKHuyNQox0LUL4RjdEZg.jpg?f=fotoalbum_large)