Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipAtTweakers
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10-2024
Beste forumleden,

Schrijf nu maar een bericht hier gezien ik naar mijn idee alles geprobeerd heb. Ik heb een draadloze Sony koptelefoon WHXB910 en de Jabra Elite 8 Active draadloze oordopjes, beide fijne producten maar al een tijdje kan ik ze niet meer met mijn laptop (Lenovo IdeaPad 5 Serie) gebruiken, ze komen gewoon niet bij bluetooth-apparaten te staan.

Eerst werkten ze allebei, alleen had ik een keer een ander probleem, dmv zoeken op online fora en video's wat dingen aangepast met o.a. cmd, bepaalde apparaten/drivers te verwijderen hoopte ik dat te verhelpen en ineens kwamen ze allebei niet meer bij bluetooth te staan. Op mijn telefoon letterlijk 0 problemen, verbinden altijd zowat meteen en verbinding prima. Laatst een volledige fabrieksreset gedaan op laptop en niks werkt. Sinds mei is dit probleem al, zelfs nog windows update gehad volgens mij. Niks werkt van wat ik zelf op fora vind. Hoop dat jullie enig idee hebben.

Groeten Jip

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:04
JipAtTweakers schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:49:
Ik heb een draadloze Sony koptelefoon WHXB910 en de Jabra Elite 8 Active draadloze oordopjes, beide fijne producten maar al een tijdje kan ik ze niet meer met mijn laptop (Lenovo IdeaPad 5 Serie) gebruiken, ze komen gewoon niet bij bluetooth-apparaten te staan.
Eerst werkte het wel en nu niet meer.
Werkt je bluetooth adapter nog wel?
Wat heb je exact gedaan?
Werken andere bluetooth apparaten nog?

Tip: een simpele test om te kijken of je hardware nog werkt, boot een live versie van Linux op (Mint of Ubuntu)