✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat knopje moet Coolblue omzetten, want hij staat niet in hun productfeed. We gaan contact met ze opnemen.G_Dragon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:26:
Goedemorgen,
Ik zie dat er waarschijnlijk achter de schermen nog een knopje omgezet moet worden bij: uitvoering: Google TV Streamer 32GB, want coolblue verkoopt de witte variant al.
En
Zou het mogelijk zijn om ook de Hazel kleur toe te voegen? Want dan kan ik die volgen, aangezien wit bij ons thuis niet staat.
[Afbeelding]
Alvast bedankt
Hazel heb ik toegevoegd: product: Google TV Streamer
@Glaanie Ah oké! Dank je wel voor de moeite!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
@G_Dragon
Ik las in een review dat de Hazel variant alleen in de VS uitgebracht wordt. Kan zijn dat ze 't fout hebben natuurlijk, maar om je verwachtingen te temperen.
Ik las in een review dat de Hazel variant alleen in de VS uitgebracht wordt. Kan zijn dat ze 't fout hebben natuurlijk, maar om je verwachtingen te temperen.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
@KhaZ Ja daar kwam ik helaas ook achter, dat word hopen op een verkoper in Nederland die hem importeert of anders even kijken of ik die witte kan overspuiten.
Dit topic is gesloten.