Goedemorgen,
Jullie hebben mij een tijd geleden geholpen met het samenstellen van een gaming PC. Dat is mij zo goed bevallen dat ik jullie hulp graag nogmaals wil inschakelen.
Ik wil voor een upgrade gaan en ben benieuwd welke onderdelen toe zijn voor vervanging. Dit is mijn huidige pc:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een vervanging van mijn PS5 geworden, dus voornamelijk gamen. Op dit moment game ik 1080p, ik zou hier een slag in willen maken. Spellen als Squad, Tarkov, PubG in hogere resoluties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrades mogen rond de 500 kosten, als er iets beters is voor wat meer geld wil ik dat ook overwegen.
Ga je overklokken?
niet van plan
Jullie hebben mij een tijd geleden geholpen met het samenstellen van een gaming PC. Dat is mij zo goed bevallen dat ik jullie hulp graag nogmaals wil inschakelen.
Ik wil voor een upgrade gaan en ben benieuwd welke onderdelen toe zijn voor vervanging. Dit is mijn huidige pc:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 221,- | € 221,- |
1 | Moederborden | ASRock A620M-HDV/M.2 | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6650 XT Gaming OC 8G | € 318,- | € 318,- |
1 | Behuizingen | Antec NX230 | € 44,- | € 44,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 103,90 | € 103,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 SFX Gold | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM620 1TB | € 42,89 | € 42,89 |
Totaal | € 919,59 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een vervanging van mijn PS5 geworden, dus voornamelijk gamen. Op dit moment game ik 1080p, ik zou hier een slag in willen maken. Spellen als Squad, Tarkov, PubG in hogere resoluties.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrades mogen rond de 500 kosten, als er iets beters is voor wat meer geld wil ik dat ook overwegen.
Ga je overklokken?
niet van plan