nieuwe TV; geen internet aansluiten. waar op letten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:22

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Mijn huidige TV is een oudere Sony, die begint kuren te vertonen. Dus ik ga me oriënteren op een nieuwe.

Ik heb een paar voorkeuren die hier niet heel relevant zijn, maar er is een puntjes waar ik nog niet uit ben: Internet.
De nieuwe TV zal niet worden gekoppeld aan internet. De meeste besturingssystemen werken prima zonder, maar ik ben benieuwd of er al valkuilen zijn?

Google TV zonder internet, gaat die bijvoorbeeld steeds lopen mauwen dat ie geen call home kan doen?
Zijn er andere systemen die niet werken of steeds gaan lopen zeuren om een verbinding?

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat je in elk geval gaat missen zijn firmware-updates. Nu maakt het niet uit als je geen apps update, als je die toch niet gaat gebruiken. Als de fabrikant echter een bugfix of nieuwe feature aan je tv wil toevoegen, dan krijg jij ze niet binnen. Dat hadden vroeger natuurlijk alle tv's.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:22

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Voor een buggyfix kan ik de tv best even koppelen als het echt nodig is, maar gezien ik hem als veredeld dom beeldscherm gebruik kan er weinig mis gaan denk ik. Zolang beeld van de aangesloten apparaten maar wordt doorgegeven :)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04

The Zep Man

🏴‍☠️

Jorgen schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 00:36:
Wat je in elk geval gaat missen zijn firmware-updates.
Mijn LG OLED TV (nooit verbonden met het internet geweest) kan ik via een USB stick van firmware updates voorzien. Uiteraard is dat een handmatige actie. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 24-09-2024 11:29 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

The Zep Man schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:27:
[...]

Mijn LG OLED TV (nooit verbonden met het internet geweest) kan ik via een USB stick van firmware updates voorzien. Uiteraard is dat een handmatige actie. ;)
Ook een oplossing inderdaad.

Your Friendly Neighborhood Moderator