Winamp, playlists realtime uitlezen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een probleempje met winamp.
Als ik een pls file in winamp laad dan leest hij alle nummers in, als ik dan (handmatig) de pls file bewerk (er een nummer aan toe voeg), dan merkt winamp dit niet. Hij stopt gewoon aan het eind van de ingelezen playlist.

Nu wil ik graag dat winamp realtime of per x seconden die pls file opnieuw inleest onder het afspelen door om eventueel handmatig toegevoegde nummers ook in te lezen...

How to fix :?

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, niemand :?

Verwijderd

Niet mogelijk...

edit:
Wat zijn je instellingen voor het lezen van de id3 tags? (de "read titles on: load, display, play" optie)

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, waar zie ik dat ?

Verwijderd

CTRL + P -> Options

Verwijderd

Topicstarter
display
Moet dat play worden ?

Verwijderd

Probeer em eens op load. (Kost wel wat tijd als je een (erg) grote playlist laad.)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, ik heb het geprobeerd maar de playlist speelt zichzelf gewoon af en stopt aan het einde zonder een nieuw nummer uit de bewerkte playlist in te lezen en toe te voegen :?

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic heeft een schup nodig... ;)

Verwijderd

:?

Waar heb je het over?
Als je handmatig songs add in je playlist dan speelt ie ze af. Volgens mij snap ik niet helemaal wat je bedoelt...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel handmatig de playlist file bewerken, en winamp moet dit realtime detecteren en ze dan automatisch uit de met de hand bewerkte playlist inlezen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan bij mijn weten niet. Je zult hem echt zelf moeten op slaan denk ik :).

Verwijderd

Topicstarter
Shit, kijk het is geen luiheid maar ik wil met een scriptje nummers kunnen toevoegen via een netwerk...

Verwijderd

Volgens mij heeft hij het over dat hij het .m3u bestandje zelf aan het editten is niet in winamp maar daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, of een pls file dat maakt niet uit...
Terwijl de playlist word afgespeelt edit ik (niet in winamp maar gewoon in textediter) de file en ik wil dat winamp die wijziging meenemen zonder opnieuw te hoeven reloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat kan dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:'(

Verwijderd

Vraag aan Nullsoft of ze deze functie er in willen bouwen, of kijk of je er een plugin voor kan schrijven...

Misschien is het Winamp Development Network (of hoe dat ook heten mag ;)) iets voor je?

Want als je in Winamp een playlist load, dan staat deze in de cache, en wordt pas ververst als je de playlist opnieuw load.

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 11:20 schreef VaagOH het volgende:
Vraag aan Nullsoft of ze deze functie er in willen bouwen, of kijk of je er een plugin voor kan schrijven
Dit komt dus iniedergeval waarschijnlijk dus nooit in Winamp2.

Misschien dat iemand een script/plug-in schrijft voor Winamp3 maar dat is dus nog maar afwachten of iemand dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ideen waar ik mensen die dat, eventueel tegen een kleine vergoeding, willen doen ?
Pagina: 1