Dank je, dat dacht ik al. Dan is er dus wat mis met de oven.Frappuccino schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:44:
Die linker is een aardlekschakelaar.
Als het 1x is dan hoeft er niet meteen iets mis te zijn.
Ook zitten er mogelijk meerdere apparaten op dezelfde aardlekschakelaar (ik zie al 2 groepen).
De opgetelde waarde van alle apparaten kan net boven de 0,03A zijn.
Ook zitten er mogelijk meerdere apparaten op dezelfde aardlekschakelaar (ik zie al 2 groepen).
Hij bleef er uit klappen tot we de oven weer uit deden. Het fornuis heeft 2 ovens een kleine en een grote. De kleine gaf dit probleem, daarna de grote aangedaan en die werkt wel goed. De groep zelf heeft nog een overbelasting beveiliging en die is niet uit gegaan. Dus als dit een aardlekschakelaar is dan zal er wel een probleem in die kleine oven zitten.FRANQ schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:43:
Als het 1x is dan hoeft er niet meteen iets mis te zijn.
Dan heb je het al gevonden.martin_v_z schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:50:
[...]
Hij bleef er uit klappen tot we de oven weer uit deden. Het fornuis heeft 2 ovens een kleine en een grote. De kleine gaf dit probleem, daarna de grote aangedaan en die werkt wel goed. De groep zelf heeft nog een overbelasting beveiliging en die is niet uit gegaan. Dus als dit een aardlekschakelaar is dan zal er wel een probleem in die kleine oven zitten.
Zo'n verwarming element is vaak prima zelf te vervangen.
Pagina: 1