Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een goede HDD als mirror voor mijn huidige SMR drive in mijn server, specifiek voor Jellyfin met media erop. Minimaal 4TB.
Ik heb gezocht met deze settings, maar enig advies is zeker welkom
categorie: Interne harde schijven
Wat is je budget?
Maximaal 150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sterker nog. Is het handiger om als je RAID draait met mirror om dan een ander merk te gebruiken dan je normaal hebt? Zodat ze niet alle twee tegelijk kapot kunnen gaan?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij gaat in dit systeem komen: BaSingSe Server
Maar het belangrijkste is de andere HDD misschien, de Seagate Baracuda 4TB
Ik draai de laatste 24.04.1 LTS versie van Ubuntu, en moet nog even opzoeken hoe het opzetten van mirror met drives werkt. Maar daar kom ik denk wel uit. Maar ook hier, als je tips hebt zou ik die graag willen weten. Aangezien ik ook mijn privé foto's hierop willen zetten als 2e backup (los van een cloud).
Ik zoek een?
Een goede HDD als mirror voor mijn huidige SMR drive in mijn server, specifiek voor Jellyfin met media erop. Minimaal 4TB.
Ik heb gezocht met deze settings, maar enig advies is zeker welkom
Wat is je budget?
Maximaal 150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sterker nog. Is het handiger om als je RAID draait met mirror om dan een ander merk te gebruiken dan je normaal hebt? Zodat ze niet alle twee tegelijk kapot kunnen gaan?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij gaat in dit systeem komen: BaSingSe Server
Maar het belangrijkste is de andere HDD misschien, de Seagate Baracuda 4TB
Ik draai de laatste 24.04.1 LTS versie van Ubuntu, en moet nog even opzoeken hoe het opzetten van mirror met drives werkt. Maar daar kom ik denk wel uit. Maar ook hier, als je tips hebt zou ik die graag willen weten. Aangezien ik ook mijn privé foto's hierop willen zetten als 2e backup (los van een cloud).